Medereiziger , reisgenoot met de motor 2015

Ik zoek terug een motorreis te doen in 2015 . Bestemming is nog te kiezen. Mischien iemand die goesting heeft om mee te reizen met zen eigen motor natuurlijk . Laat maar weten als je interesse hebt.

Hey

ik ben Jonathan, 26jaar en ben van plan deze lente/zomer mijn eerste motorreis te maken.

Ik zou frankrijk, spanje en eventueel portugal willen doen maar eigenlijk, als het richting de zon
is ben ik al lang tevreden…

Mocht dit jou interesseren > PM

Grtz

Hey! Ik ga in mei weg en ben wel benieuwd naar jullie status… heb jonathan al n pm gestuurd! Check: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=176794&p=1082427#post1082427

hoi allen ,
Dus ik ga met de motor in mei waarschijnlijk richting Portugal , algarve . Ikzelf rij naar ginder op een plus minus 7 dagen ( hoe verder de bestemming is , hoe langer ik de reistijden dan doe ) maar portugal is nu ook zover niet he .Dan aangekomen komt mijn vrouwtje over met het vliegtuig , verblijft daar dan ook een week om wat te genieten en vliegt dan terug richting huis .Ikzelf vertrek dan terug met de motor richting huis , maar dan langs andere routes , landen ( alles is mogelijk .Ik heb op deze wijze ook al verschillende motorreizen gedaan vb : marokko , griekenland …
En zo kun je fantastische , verre , lange motorreizen doen .
Als er motorrijders zijn die gewoon een stuk willen meerijden , of gedeeltelijk en ergens weer willen aansluiten ???
Alles is mogelijk !!!
Het gaat erom van motorplezier te hebben in alle vrijheid .
Zo doe ik meestal elk jaar wel iets , kan ver zijn of zelfs wat korter en het vrouwtje moet niet altijd overkomen ,ik zeg het nogmaals .
alles is bespreekbaar .

mvg
Tim