Autokamp Bambo

hoi reizigers :dag: ik zal graag willen weten als iemand deze autokamp kent of geweest zijn :question: de kamp is 30 km voor Dubrovnic,een mening heb ik gelezen op en andere website,maar voor en beter idee zal ik graag nog meer meningen willen horen.

alvast bedankt voor de reacties :wink:

Nogger

Hallo,

wij komen al jaren op autokamp bambo,
en ook dit jaar gaan wij weer.het is er heerlijk rustig,de mensen zijn erg vriendelijk en de hygiene is goed.
wij gaan met eigen auto zodat we mobiel zijn en andere plaatsen kunnen
opzoeken vanuit slano.na 5 weken is het huilen dat je weer terug naar huis moet.zo prachtig is dit land.

er is alleen geen speel accomodatie voor kinderen,vandaar de rust.
je zit gelijk aan de adriaanse zee dus heelijk zwemmen en varen,

ik ben hier vandaag voor het eerst op deze site ,maar ik zal mijn profiel klaar maken met fotos over slano en autokamp bambo.dan kun je er een beetje van zien.

hoi lona,:dag:
heel veel bedankt voor de reactie,einderlijk iemand dat iets van slano kent,heb via de mening van 3 andere vacancie gangers gezien op de website www.campercontact.nl en die waren ook zeer goed :thumbsup: dus het zal toch nie slecht zijn :lol: zeer mooi foto,s,die heb ik allemaal gezien.
lona,nog een vraagske omdat mijn vrouw houdt van een wandeling s,avondts is er en soort boulevaad qua winkels restaurantjes en zo in de buurt ? en kunnen wij goed fietsen in de omgeving ? wij zijn geen lance armstrong,s van dit wereld :lol:

nogmaals bedankt en tot mail
MVG Craig (nogger)

Hallo

je kunt er heel goed fietsen ,en wandelen is er ook prachtig.
een boulevard is er niet maar langs de kust is er genoeg te zien,
het is een echte aanrader.
ik verheug me er nu al weer op maar het duurt nog ff 22 /7 vertrekken wij weer.

groetjes lona

hoi lona :dag: nogmaals bedankt voor de info,22-7 is ook mijn 50st verjaardag :tssk: en normaal gezien zijn wij ook in slano dan :biggrin: wij vertrekken +/- 12/13 juli voor 3 :vak02:weken let op voor een Adria camper met bels nr platen !!!

bedankt en tot mail
Nogger.

1 like

Hoi Hoi

nou als dan alles volgens plan verloopt moeten we er zijn op je 50ste
verjaardag,als je de family de groeten over brengt van ons
kunnen we elkaar zekers niet ontlopen in het prachtige kroatie.:vak02:
nou maar wachten tot we mogen:vak01: vertrekken ,hahaha

de hartelijke groeten van lona en elzo :dag:
oja neem niet te veel eten van huis mee,ook daar is een getro en zelfs een lydl
wij nemen enkel de koffie en kaas mee.

:dag: lona,
nogmaals bedankt voor de info,als wij bij bambo de 22st mijn verjaardag dus,zullen wij zeker jullie uitnodigen voor een bak koffie eh !!! omdat wij altijd met de mobilehome reizen,zijn wij vrij eigenlijk,maar van wat ik lees,is het misschien beter te reserveren bij bambo !!
dit zal onze 4de rit naar kroatie :wereld: maar voor het eerste richting de regio Dubrovnic,tot omis zijn wij geweet.

lona ik heb nog vragen,dus als jij het niet erg vindt, hier onder is mijn mail adres, [EMAIL=“craignorrie@telenet.be”]craignorrie@telenet.be misschien via deze manier is het gemaklijker te communiceren ?

alvast bedankt :thumbsup:
craig