Ik overweeg een auto te huren{SUV} na enkele dagen verblijf in BKK. Ik ga rond oud&nieuw naar het oosten van Thailand en heb niet echt zin in om in bomvolle bussen te zitten. Ook heb ik graag ter plaatse eigen vervoer zodat ik kan rondrijden daar {&dus af en toe weg kan bij de familie}.
Dus mijn vraag is wie er vanaf BKK airport vaker een auto heeft gehuurd, en eventueel kan vertellen over de ervaringen met bijv. Argus of Rhino car rent.
PS; ik heb eens een auto gehuurd vanaf Khon Kaen airport en ingeleverd in Chiang Mai. Toen via Thairentacar, ik kreeg toen een Vios mee inplaats van een Vigo… Dus die zien me niet meer.
Een jaar of 4 geleden via Avis Thailand een Toyota Fortuner gehuurd en geregeld via internet, opzich wel tevreden(de auto zeker) over het verloop maar de auto terplekke wel goed inspecteren op beschadigingen(buiten&binnen) etc, zodat je bij het terugbrengen niet voor onaangename verassingen komt te staan.
Wat ze overigens wel probeerde(Farang, geld, je weet het wel)
Had wel wat oneinigheid over het weer afgetankt afleveren v/d auto aangezien ik niet precies wist wanneer ik het laatste tankstation tegenkwam, en de tank dus niet helemaal vol zat bij afleveren, moest dus wat bij betalen.
Toen nog op Don Muang vliegveld opgehaald en weer terug gebracht.
Neem tegenwoordig de auto(Chevrolet Colorado) van een stel vrienden van mijn vrouw voor 700 Thaibath p/d, hebben zij ook een leuk zakcentje na 3 weken vakantie.