Auto te koop in Zuid-Amerika, Argentinie

Bied mijn KIA Carnival diésel automaat 2900 CC van 2000 te koop aan in liefst Argentinie
APK tot Augustus 2017 van eerste eigenaar.
Auto is nu nog te bezichtigen in Nederland. Vraagprijs 2500 Euro
Met de auto Word de DAKAR ralley gevolgd en is daarna te koop, eventueel ook te koop vóór de ralley, kun je de ralley zelf volgen.
Kan eventueel verzekering voor je regelen voor Argentinie en alle buurlanden plus Peru.
De auto is met Nederlands kenteken en je kunt dus alle grensovergangen in Zuid en Midden Amerika makkelijk over.
Heb veel ervaring met reizen in Zuid-Amerika dus kan je veel tips geven
[EMAIL=“tonyfromthefields@hotmail.com”]tonyfromthefields@hotmail.com

Hallo Tony,

Hoeveel kilometer zit er op de auto en hoe is ie onderhouden?

Klinkt trouwens aardig avontuurljk…wat is je reiservaring?

Hallo Tonny,

Mag je zo maar een auto invoeren in Argentinië?
groet
Eleonora

Ja hoor als je hem maar op Nederlands kenteken laat staan, In Argentinie kunnen alleen maar nieuwe auto’s ingevoerd worden.
Als hij op Nederlands kenteken blijft staan kun je zeer makkelijk alle grenzen over in Zuid en Midden Amerika.
De auto is op grijs kenteken zonder tussenschot en met 2 schuifdeuren

Hallo Jeroen
De auto is zeer goed onderhouden, heb hem zelf nieuw gekocht, en heeft 400.000 KM gereden en altijd zonder problemen.
Heb nu een andere gekocht en verscheep mijn KIA met mijn motor erin, auto met motor is goedkoper dan motor alleen. Dit omdat motor niet roll-on roll-of verscheept kan worden. De KIA is net voor de kerst in Zarate Argentinie. De vraag prijs is laag omdat mijn motor dan goedkoop in Zuid-Amerika is.
Als ik de transportkosten + douane kosten beur ben ik tevreden, dus is de auto op zich is gratis. Kan eventueel ook voor verzekering zorgen.
En je kunt heel zuid en midden Amerika probleemloos de grenzen over, in tegenstelling met huur auto. maar je moet hem wel op Nederlands kenteken laten staan.
Rijd later zelf op de motor naar Florida, vanwaar ik de motor verscheep naar Nederland.
Mijn reis ervaring is zeer uitgebreid, o.a. Rusland China, Japan, Mongolien. Noord Afrika o.a. 3 keer DAKAR rally gevolgd.
Heb in Zuid-Amerika 100.000 KM met de motor gereden, 5 keer de DAKAR rally helemaal gevolgd en dat ga ik nu ook weer doen.
Hoop dat er liefhebbers zijn voor mijn KIA
Toon