auto te koop in Amerika voor reis(van nl-er)

Hallo,

Ik ben onderweg in Amerika, ik maak een rondreis door Amerika.
Ik vlieg terug op 10 september vanaf New York en de auto die ik hier gekocht heb voor de reis kan ik dan te koop aanbieden voor een volgende reiziger.
Het is een Honda Accord Station van 1991. Erg compleet met airco, goede stoelen, etc, etc. Echte reisauto.
Prijs ergens tussen de 1000 en 1500 euro - moet ik nog even over nadenken en bekijken wat ik er hier voor krijg.
Snel een paar dingen.
Kopen is normaal niet eenvoudig! En kost je zo een extra week voordat je dat allemaal uitgezocht hebt hier.
Huren lijkt geodkoop, voor 2 maanden kom je via internet op iets van 1500 a 1700. Als je hem afhaalt is dat echter iets van 3000 tot 3500!!! Heeft te maken met verzekering en toegang tot verschillende staten!
Verzekering is erg goedkoop, valt mee(ongeveer 200 voor 2 maanden)
Auto’s in de VS zijn tweedehands duurder dan in Nederland - ik weet dat om ik veel aan auto’s sleutel en mijn broer in de autohandel zit.
In de VS hebben ze geen APK, als je er geen verstand van hebt, koop je zo een wrak. Goedkoper dan 1000 is dus een erg groot risisico! Om maar niet te zeggen levensgevaarlijk. Er rijdt hier wat rond!!
Ik ken deze auto door en door, ik ken de goede kanten en ken ook de eventuele gebreken, of wat minder is. Ik ken bijvoorbeeld olieverbruik (is laag), etc, etc.

Je mag alle dingen er voor niets bij hebben, bijvoorbeeld een kluis voor een camera, echte matras, etc, etc . Ik heb hem omgebouwd tot een soort kleine camper voor één persoon, krijg je er voor niets bij.
Als je dat niet wilt breng ik hem gewoon weer in originele staat.
Eventueel kan ik hem ook nog een beurt geven.

Geef maar een gil !!!

Groet,
Paul