Hallo,
ik zit erover te denken om met een busje-auto door Zuid Amerika te trekken ipv openbaar vervoer. Kan iemand mij vertellen hoe het zit als ik bijv. een busje koop in Colombia en daarna via Equador, Peru, Bolivia en Brazilie weer terug rij naar Colombia om dat ding ter verkopen
Kun je redelijk vrij rondrijden? Of mag je met een nummerplaat van het ene land het andere maar met moeite binnen? oid.
Bedankt alvast.
Groeten,
Stijn.
Same here, mocht je hem begin februari kwijt willen/kunnen in Peru, neem dan even contact op!
Ik neem aan dat je bedoeld begin februari 2011?
Zou mij niet heel slecht uitkomen, ik wil ongeveer in maart weer terug zijn in NL.
Nee dat gaat over februari 2010!
Je moet er wel rekening mee houden dat het met eigen auto duurder reizen is als met OV.
Maar daarentegen ook een stuk avontuurlijker!
Oei, dat gaat m dan niet worden, ik vertrek pas in oktober 2010.
Is het OV daar een beetje te doen, je ontmoet natuurlijk wel meer mensen met het OV. Het leek mij juist dat een auto goedkoper is. Maar dat heb ik dus mis.
Het OV is prima geregeld in heel zuid-Amerika. En goedkoop.
Er zijn ontzettend veel tolwegen in zuid-amerika en de benzine is ook niet echt goedkoop. Wel goedkoper als in NL maar op plaatsen duurder als in de USA.
Met een auto gaat het reizen waarschijnlijk wel een stuk sneller.
HI Stijn,
Is het nog wat geworden met je busje? Hopelijk een goede reis gehad en hoor graag je ervaring van kopen/verkopen van de auto.
Pepijn