Auto huur

Beste forum leden,

Ik ga volgende week voor 5 dagen richting Marokko. Al aardig wat geweest, maar nu een keer een zuidelijke route. We gaan vanuit Agadir naar Zagora en van Zagora naar Marrakech.

Wat is de leeftijdsgrens voor een auto huren? heb al 2,5 jaar mn rijbewijs en ben 20. iemand een verhuurders site voor mij ? die deze voorwaarden hanteert.

Andere vraag, is de bergpas open van quarzazate naar marrakech ?

Groet,

Rens Robroek

Hoi,

Heb nooit iets gehoord van leeftijds grens.Dus volgesn mij moet dit geen probleem zijn.
Wij huren altijd onze auot bij Youness cars. Deze zit schuin tegen over Hotel all moggar
Als je met de taxi gaat en je zegt youness cars schuin tegenover hotel all moggar dat ze het dan wel weten.Je kunt met hun ook nog wel wat onderhandelen over de prijs.
Succes en ik wens je een hele vakantie.Jullie gaan in iedere geval een mooi route doen.Veel te zien in iedere geval.Agadir is ook heel leuk.Kom daar nu al 12 jaar.Ben net weer terug.
Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je me mailen.
Gr patricia

Ahaa, Harstikke bedankt! wordt een mooie route inderdaad. Youness cars is een klein verhuurbedrijf neem ik aan? wat betaal je per dag ongeveer , en hoe zit het met de verzekering? het is niet mogelijk denk ik om de auto af te leveren in Marrakech…?

Hoi,

Ja prijzen is moelijk ik weet niet wanneer je gaat.Wij hadden vorige keer een auto met de kerstvakantie en toen kwamen we op 20,00€ per dag uit.In de zomer zal het op 25 a 30 uitkomen,In eerste instantie vragen ze meer hoor.Dit zijn prijzen na het onderhandelen.
Verzekering zit er dan bij.Nee afleveren in marakesch gaat niet.Dan moet je echt bij de andere verhuur bedrijven zoals wij die ook hier hebben.Kan zo gauw even niet op de namen koemn.Dan kan je wel regelen dat je hem daar kan inleveren.

Hoi,

Zag dat je nog wat over de bergpas vroeg.Ik zou het niet weten.Ik denk dat je dat gewoon moet vragen hier en daar.Er is heel wat regen gevallen dus het kan zijn dat hij niet open is.De grote taxi’s die vaak bij het hotel staan die rijden nog wel eens wat verder dan agadir.Misschien dat zei het weten.
succes ermee

gr patricia