hallo ik ben lia ,ik heb net dit forum gevonden en ben gelijk lid geworden.wij gaan in oktober naar kemer,tekirova.hotel rixos tekirova.we willen een auto huren daar en mij vraag is of dit goed te doen is .vorig jaar ben ik met een rondreis door antalya gereden ,wat een gekkehuis daar druk en 1 en al getoeter ,dus ik twijfel een beetje,
mischien kan iemand mij advies geven
gr lia
WelkoM!!
allicht heb je aan de volgende topics al genoeg voor wat informatie:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=12155
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=67761
Het zijn al wat oudere topics van hier, maar er staat veel algemene informatie in. Als je nog vragen hebt, laat dan maar even weten hier…
veel plezier
Gordijntje, Hi, ik ben in Rixos Tekirova geweest en heb daar ook een auto gehuurd, in de lobby rechts zit een kantoor. Het rijden in Turkije vind ik op zich geen probleem, rij alleen wat rustiger als hier:biggrin:. Benzine is er duur daar moet je rekening mee houden. Je kunt richting Kemer, Antalya, Belek, Side Manavgat rijden. Of juist de andere kant heen, via het Taurus gebergte of via de kustlijn. Persoonlijk vind ik daar meer te bezichtigen en leuke plaatsjes te bezoeken. Je kunt de verzonken stad bezoeken en Mira, geboortestad van Sintnicolaas en het plaatsje Kas vond ik ook echt de moeite waard. Mocht je vragen hebben hoor ik het wel, Heel fijne vakantie iig:vak02:
hoi …hoe was rixos tekirova?
ik geloof dat er niet veel nederlanders heen gaan .het ziet er wel goed uit en op reiswijzer zijn de reacties ook goed ,hoe heb jij het gehad?
bedankt voor je snelle reactie
groetjes
Gordijntje, het is een heel goed hotel, ik ben vaak in de Rixos keten geweest, Bodrum, Kemer, Tekirova en Belek. Er zitten bijna geen Nederlanders. De laatste keer dat ik er was wel heel erg veel Russen, daar moet je je niet aan proberen te ergeren en gewoon lekker je eigen ding doen.Het personeel is Turks, dat kan dus niet stuk he, allemaal even lief en willen echt alles voor je doen. Vorige maand bij de fotowedstrijd had ik een foto vanuit de Rixos Tekirova ingediend. Ik zal kijken of ik wat foto’s kan vinden en zet ze dan wel voor jou op mijn profiel, kun je kijken. Ben je al eerder in Turkije geweest?
hallo raak ,ik ben vorig jaar voor het eerst in turkije geweest met een rondreis van de eci boekenclub,ik ben daar al heeeeeel lang lid van ,en omdat het( ik geloof)40 jaar bestond was dit een aanbieding van 99 euro 8 dagen(hoe langerlid hoe goedkoper) dus het was voor niets.met mij dochter,schoondochter en haar moeder zijn we geweest.en ja turkije heeft me gegrepen zeg maar.(hahaha)voorheen gingen we naar fuerteventura voor de zon en het strand en om bij te komen van alle drukte.maar turkije is alles eigenlijk,cultuur, stranden ,en mooi landschap,zelfs de kale bergen van fuerte heb ik daar gezien.en de mensen zijn vriendelijk.het heeft op ons allevier een grote indruk gemaakt,ik ben ook foto,s in het album aan het zetten ,het lukt nog niet zo hij pakt het niet op een of andere manier,het zijn te grote bestanden denk ik.
ik ga zeker bij jou foto,s kijken
groetjes lia
Gordijntje : heb geprobeerd mijn Tekirova foto’s in een album te plaatsen maar het is mij ook niet gelukt. Ga het nog wel proberen. Ben beetje jaloers, wil ook naar Antalya:) Mag niet klagen hoor, ben dit jaar al 3 x geweest, maar toch…
raak… 3x is wel veel he… waar ben je allemaal geweest dan???..als ik 1foto per keer doet gaat het wel,duurt wel lang maar ik ga ze er op zetten .
groetjes
Gordijntje : ben in mei naar Cappadocie geweest met mijn turkse vrienden,
in juni met een hele bende hier van ttt naar ADR in Turgutreis en in augustus met de kleinkids naar Antalya waar mijn Turkse familie(heeeel goede vrienden sinds jaaaaren) wonen
Een auto huren in kemer is goed te doen.
Ik tuf er ook makkelijk rond, geen probleem !
heerlijk die vrijheid !