Hallo allemaal,
Ik ga stage lopen op Curacao van december 2012 tot mei 2013. Ik ben op zoek naar een relatief goedkope auto verhuur bedrijf. of iemand die zijn auto verkoopt rond de 3000 NAFL.
Heeft iemand tips! Ik ben 19 jaar oud en heb nog maar 1 jaar me rijbewijs maar heb nog nooit schade gereden en al wel heel veel kilometers.
groetjes Michelle
Beste Michelle,
Mijn tante op Curacao heeft een auto verhuur bedrijf en verkoopt ook autos, maar een betrouwbare auto kost wel iets meer dan 3000 Nafl en huren ben je toch iets duurder uit als je voor al die maanden een auto wil huren. Ik kan wel mijn Tante vragen en jou hierover informeren. Of heb je al iets gevonden? Groet, Donna
Voor 3 maanden raad ik het niet aan om een auto te kopen!
Als je gaat huren ga dan niet voor een goedkope auto(sloper) dit geeft heel veel problemen en voor 100 of 200 gulden meer rij je een nieuwe auto kijk anders een op www.stageautos.com of neem contact met hun op. Zij hebben veel ervaring met stage verhuur.
Groetjes.
Beste allemaal,
Al 2,5 maand werk en woon ik op dit eiland en heb het er reuze naar m’n zin!
Ik scheur heerlijk rond in m’n leuke huurauto; Hyundai Atos.
Helaas is de auto te duur voor mij geworden, ivm met mijn relatief laag salaris.
Daarom zoek ik een nieuwe huurder per direct. De auto kost per maand ongeveer 900 gulden (€375) en is WA verzekerd - ook voor inzittenden. Ideaal als je hier een paar maanden een auto deelt met iemand, of gewoon alleen de huur kunt betalen.
Mocht jij niet degene zijn die een auto zoekt, stuur dit bericht gaarne door naar mensen die wellicht wel een auto nodig hebben. Het zou mij enorm helpen om nog een leuke tijd te hebben hier!
Alvast heel erg bedankt en wie weet tot snel!
Zonnige groet,
Amel :vak02: