Auto huren op Curacao?

Wie heeft er wat links naar websites waar ik een auto kan huren voor 6 maanden op Curacao?

Alle sites die ik heb gevonden zijn zo achterlijk duur:mad:

Ik hoop dat iemand me kan helpen.:slight_smile:

[QUOTE=DennisCohn]
Wie heeft er wat links naar websites waar ik een auto kan huren voor 6 maanden op Curacao?

Alle sites die ik heb gevonden zijn zo achterlijk duur:mad:

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Hi Dennis, De goedkope autoverhuurbedrijven, daarvan zul je niet snel een website vinden hoor. Maar ze zijn er zeker. Gewoon particulier. Let wel heel goed op hoe je dan bent verzekerd en luister vooral niet naar dit soort dingen zoals: Als je een aanrijding krijgt moet je zeggen dat je de auto geleend hebt. Dan zit er zeker geen goede verzekering bij en kan het zo resulteren dat jij voor alle schade opdraait, of als het niet zo erg is , in ieder geval je borg kwijt bent. De Jeeps zitten tussen 650/800. Auto’s zonder airco, vaak motorisch niet 100% rond de 700/800. Dus ja, wat wil je, beetje kwaliteit???Of comfort, dat is duur!!!Zeker weten. Vandaar dat velen 1 weekje wat huren, om vanuit het via-via krantje de 2e handsautomarkt af te tuffen en voor 2000,=/3000,= iets kopen. Als je 6 maanden hier gaat blijven, zou je misschien ook kunnen overwegen dat de gaan doen…, als je een klein beetje handig bent. Eigen vervoer is een pre, zonder meer geen overbodige luxe!!!Groetjes Anneke

Heb je hier ook al gezocht? Hier kun je veel van de autoverhuurders met elkaar vergelijken.

goedkoop ,goed en veilige huur auto s op Curacao nodig. mail me. [EMAIL=“jemylove@yahoo.com”]jemylove@yahoo.com

Voor de beste prijzen en beste huur auto’s in Curacao moet u bij D&D Car Rental zijn.
Wij kunnen u gratis afhalen van de luchthaven.
Ook kunnen wij u gratis een mobieltje lenen met een lokaal sim kaart dus geen roaming kosten.
bezoek ons website www.ddcarrental.com

Hi, ik heb mogelijk een adresje voor een niet dure huurauto. Ik moet de exacte voorwaarden nog horen, maar mail gerust voor meer info naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

Ik ben opzoek naar een huurauto voor 5 maanden vanaf februari 2017

Hoi Jaimyve,

Als ik jou was zou een ter plaatse een auto gaan kopen en na een aantal maanden weer verkopen.
Een auto huren voor zo’n lange periode is erg kostbaar.
Ik verkoop voor de hobby reizen aan mensen, goedkopedroomvakanties.nl, maar goedkoop is het niet om voor 5 maanden een auto te huren :frowning:
Voor het kleinste type zit je inclusief verzekeringen al snel op 6000 euro.

Zoals gezegd, ik zou een auto gaan kopen daar.
Wellicht dat je op het internet al het een en ander hierover kunt vinden.
In Australië zijn er heel veel mensen die op deze manier door het land reizen (auto kopen, reizen en in de laatste weken weer verkopen).
Maar misschien kun je ook nadenken over een alternatief zoals een scooter, elektrische fiets oid.
Ik weet natuurlijk niet of dit in jouw situatie een goed idee is, maar het kan je veel geld schelen.

Succes en alvast veel plezier op Curaçao gewenst!

Met vriendelijke groet,
Petra