Auto huren Amerika, welke online verhuur bedrijven zijn betrouwbaar?

National is prima; is van dezelfde onderneming als Alamo. Maar je zou haast zeggen dat er een addertje onder het gras zit, want zo’n groot verschil lijkt me onwaarschijnlijk.

Als je overigens als Nederlander naar de US reist, zou ik altijd via een Nederlandse (of Europese) aanbieder gaan, omdat die altijd de juiste verzekeringen voor je meenemen, die op de websites zoals alamo.com en national.com niet standaard opgenomen zijn (omdat Amerikanen bv hun eigen auto-verzekering kunnen gebruiken, of op hun credit cards die verzekeringen hebben zitten). Kijk maar eens bij (bijvoorbeeld; vergelijken loont) eautohuur.nl, sunnycars.nl, USA Mietwagen Preisvergleich | USA-Reisen.de, etc

1 like

Thanks. www.eautoverhuur.com heeft zowiezo goede prijzen! :cheer:

Inderdaad, dat is dus eautohuur.nl :nod:

Hoi,

Weet je al wanneer je gaat?
Wij zijn in mei/juni 2009 geweest met 7 volwassenen en 1 kind van < 2 voor een mooie prijs in een villa incl. huurauto.
Enige minpuntje van Alamo was dat dat de enige balie op de luchthaven in orlando was waar een wachtrij van bijna 2 uur stond. Hoop dat dit niet altijd het geval is. Wij kwamen iig rond 9 uur locale tijd in Orlando aan en vertrokken pas na 11 uur met de auto (bus) naar onze villa.

Ga je alles zelf boeken of via een reisorganisatie? Of heb je al geboekt?
Er zijn namelijk reisorganisaties die dit aanbieden voor hele mooie prijzen. Destijds heb ik zelf rondgekeken en gezocht en kwam uiteindelijk nog geen 30 euro p.p. goedkoper uit.

Wat wel een tip is om een villa te huren met een afdak bij het zwembad, je hebt in die periode veel kans op flinke (onweers)buien en de temperatuur is dan nog steeds lekker om buiten te zitten. Wij hadden gelukkig een afdak achter de villa bij het zwembad zodat we de hele dag/nacht buiten konden zitten en in de 2 weken dat we er waren hebben we bijna iedere dag een bui gehad.

Veel plezier met het plannen van de reis. Mocht je nog meer willen weten mbt prijzen. stuur me maar een privéberichtje.

Dus eautohuur.nl is te vertrouwen :-)?
Ik vertrek eind september naar de VS en ben dus hier en daar aan zoeken waar ik het best een auto kan huren. Tot nu toen is eautohuur het goedkoopste, hoop dus ook dat ik er geen problemen mee ga hebben…

Zit een groot bedrijf achter, ik heb weinig negatieve reacties gehoord of gelezen; ik heb ook al paar keer tot volle tevredenheid (en goedkoop) bij ze gehuurd :wink: !