Hoi iedereen,
Ik ben Roy, 24 jaar en wil graag in September - Oktober een half jaar of wie weet langer vrij nemen om op reis te gaan richting Australië. Het lijkt me super om de oostkust van Australië te verkennen om vervolgens te vertrekken naar Nieuw Zeeland en via Azië terug te keren. Maar ik sta zeker ook voor andere ideeën open.
Ik moet mijn tickets dus nog boeken! Een beetje kort dag is het dus wel.
Wil jij ook rond deze periode richting Australië reizen? De reis samen maken lijkt me een stuk gezelliger!
Hey Roy,
Ik vlieg zelf op 20 september richting Sydney!
Check eff op mijn forum voor meer info.
Als je interesse hebt…
We hebben met een groepje backpackers op 22 juli een kennismaking gepland.
Groetjes,
Sarah
Hoi Sarah,
Dat klinkt zeker interessant!! Ik heb het een beetje druk (gehad) vanavond, dus ik zal morgen je forum even doorlezen. Jullie allemaal de tickets al geboekt?
Gr. Roy
Hi,
Bekijk 't maar eff rustig allemaal… 
Ik geloof dat bijna iedereen al geboekt heeft maar niet allemaal op dezelfde datums in ieder geval.
We horen 't wel als je interesse hebt.
Groetjes,
Sarah
Hey Roy,
Ik ben Charlotte en ik wil ook graag rond oktober richting Australie vertrekken voor ongeveer een half jaar. Ik heb nog niet echt concrete plannen gemaakt, maar wil graag (in ieder geval in het begin) samen met iemand rondtrekken.
Ik hoor graag van je.
Groetjes
Hey Charlotte,
Klinkt als het gene waar ik ook naar op zoek ben!
Hoe sta jij ervoor? Heb je al tickets?
Is September geen optie?
Reageer anders even privé. Kunnen we elkaar een beetje uithoren! haha
Groetjes!
Ik zit 2-30 september ergens tussen cairns en Sydney, als dat interessant is voor je laat maar weten.
Gr. Jan
Hoi Roy,
ik ben Kim, 23 jaar en ga op 3 oktober naar Australie om 3 maanden te reizen door OZ en daarna op 2 januari ga ik naar Nieuw Zeeland. Heb je zelf inmiddels al concretere plannen gemaakt?
Ik hoor het graag! Groetjes Kim
Hi,
Ik zit rond 22-9 in Sydney en ga erna door richting Brisbane.
grtz