He,
Ik ben Dingeman, 32 jaar, woon in Biggekerke (Zeeland) en wil binnenkort, dus vanaf maart, april of mei door Australie en misschien Nieuw Zeeland backpacken.
Het liefst niet al te duur, maar op zijn tijd wel eens wat uit geven aan leuke dingen. Ik ben niet op mijn geld, maar ik wil liefst zo lang mogelijk reizen. Uiteraard veel genieten, plezier en lol maken, veel avontuur, veel natuur, lekker rust en af en toe een feestje. Kan te voet en in een tentje wat me lekker avontuurlijk lijkt, lekker in de natuur, back to basic en goedkoop, maar kan ook met een auto en in een herberg of bij boeren overnachtenm in ruil voor werk. Gewoon lekker veel beleven en veel zien, lekker avontuurlijk en kijken hoe het allemaal komt.
Misschien hier en daar wat werken om wat geld te verdienen als dat kan op met een leeftijd van 32 jaar, of wat werken voor onderdak. Ik kan veel, ben erg handig en heb vele werkervaringen en verschillende studies gedaan.
Ik ben open, gevoelig en ruimdenkend, op zijn tijd vrij rustig, kan gek uit de hoek komen, ik hou van lol maken, humor en ook van diepgang en bewust zijn.
Heb jij of meerdere mensen interesse om een gedeelte van de reis samen te reizen?
Het is mijn eerste reis, dus allemaal nog nieuw. Het lijkt mij gezellig om samen te reizen en omdat het voor mij de eerste keer, vind ik het prettig om een gedeelte samen te reizen.
Groetjes,
Dingeman de Visser