Reisgenoot Australie maart/april tot en met mei/juni

Hee mede-avonturiers!

Ik ben Suzan, woon op kamers in Amsterdam. Ben een “gezellige” (A) meid die houdt van spontane, avontuurlijke dingen doen.
Ik ben in februari 2010 klaar met mn propedeuse en heb dan tot september niets te doen. Al tijden heb ik het plan om naar australie te gaan, maar ik ben nog maar een jong guppie(19) en alleen reizen lijkt me best eng :stuck_out_tongue: Mn vrienden zien het niet zo zitten… dus dan maar zo haha

Zijn er mensen die ook rond deze periode naar down under willen en het gezelschap leuker vinden dan alleen reizen?
Ik ben flexibel qua data hoor… nog nix staat vast
Het liefst wil ik me alleen richten op de oostkust, omdat ik niet genoeg geld heb om heel lang te reizen.

Let me know :wink:
[EMAIL=“Suzie_012@hotmail.com”]Suzie_012@hotmail.com ( Nu niet denken dat ik stiekem 12 ben:P)

www.suzan1990.hyves.nl

Groetjes!

Hoi Suzan,

Ik ben eind maart klaar met mijn ‘werk’ in Perth… Ik wil dan ongeveer nog een half jaartje gaan rondtrekken door Australië… Waarschijnlijk begin ik met een groepsreis naar Alice Springs, maar niks staat vast en ik ben wel op zoek naar reisgenootjes… Heb je voor de rest ideeen over je reis?

Groetjes Denise…

Hey Suzan!!

Het lijkt mij ook heel erg leuk om naar australie te gaan, ik ben 18 jaar en heb een beetje hetzelfde “probleem” als jij, namelijk het eng vinden, en het gezelliger vinden met iemand (of meerdere) samen^^.
Australie leek me altijdal heel erg gaaf, en ik wil precies in de periode dat jij wilt!
Ik heb ook al een eerder berichtje gepost, over een maand naar thailand of naar beijing en dan naar sydney, misschien lijkt je dat ook wat?

Het lijkt me heel leuk wat van je te horen, misschien kunnen we eens contact opnemen?

Groetjes!!

Fleur

Hey Suzan!

Ik ben al in Australie, Sydney om precies te zijn. Werk hier 4 maanden tot juni als aupair. Daarna wil ik graag 2 maanden reizen, de oostkust trekt mij ook het meest. En misschien nog Fiji.
Ben 20 en hou net zoals jou van avontuurlijke spontane uitstapjes.

Hoor graag van je.
Mijn email adres is: dokiduin@hotmail.com

Groetjes Dominique