Australie/NZ eind 2010 of begin 2011 voor min. 6 maanden

Hellow mede reizigers,>>>

Ik ben Bodil, net 24 jaar en ook ik heb de reiskriebels te pakken. Ik zou erg graag eind 2010 of ergens begin 2011 het vliegtuig willen pakken richting Down Under. Ik wil minimaal 6 maanden weg, met uitloop tot 12 maanden. Australie, Nieuw Zeeland en Fiji komen zeker op het lijstje te staan, maar ook Zuid Oost Azie zit in mijn gedachte.
Of het alleen reizen wordt of dat ik ook wil gaan werken daar ben ik nog niet helemaal uit. Dat zal op den duur blijken uit de lengte van de reis en welke landen ik daarbij wil aan doen.

In het dagelijks leven werk ik fulltime in het vastgoed waar ik het op dit moment erg naar mijn zin heb. Desondanks overheerst het gevoel om een lange reis te gaan maken. Voordat ik ging werken heb ik een tijd gestudeerd en heb ik een aantal maanden in Oostenrijk en Spanje gewerkt. Ik heb de afgelopen 2 jaar, 3 mooie reizen mogen maken. In 2008 heb ik een 6 weekse roadtrip door West Amerika gemaakt en afgelopen januari ben ik nogmaals 2 weken terug geweest. Afgelopen zomer heb ik met 3 vriendinnen het onbekende van Thailand ontdekt.

Ik ben avontuurlijk, altijd op zoek naar het onbekende, sociaal, makkelijk in de omgaan en iemand met goed gevoel voor humor. Een jaar backpackend de wereld over lijkt mij de ultieme manier van vrijheid.
Omdat er in mijn directe omgeving niemand is die deze stap wil zetten ben ik op zoek naar iemand waarmee ik deze passie kan delen. Of het voor de volledige lengte van de reis is of voor de eerste weken dat maakt mij niet uit.

Heb je dezelfde ideeen, zoek jij ook een reismaatje en spreek mijn oproep jou aan? Dan hoop ik iets van je te horen! Uiteraard sta ik ontzettend open voor ideeen, tips en jou idee bij je wereldreis.

Wie weet gaan wij het onbekende Down Under tegemoet.

Liefs Bodil

Hoe veel geld heb je ervoor over?

Dat zal volledig afhankelijk zijn van de duur en of ik inderdaad in Australie wil gaan werken en/of ik Azie wil meepakken. Indicatie die ik nu een beetje vast hou is ± € 1000,- per maand excl. Ticket, verzekeringen, visa.

Hey! leuke plannen joh…
zoiets heb ik zelf ook wel ingedachten, even sparen en komt het wel goed!
heb je een email adres of iets anders?
Greetz less

[EMAIL=“bodil1986@hotmail.com”]bodil1986@hotmail.com
Ik hoor graag jou plannen :slight_smile:

Hallo Bodil,

klinkt leuk allemaal!! ik zit in hetzelfde schuitje, ook niemand die mee wil gaan haha… heb wel inmiddels de stap gezet dat ik alleen ga mits ik nog iemand vind die ook gaat of meewil… ben 27 jaar en werk als receptioniste bij een sport en evenementencentrum.

wat zijn je plannen ongeveer? ik vlieg 9 september naar nieuw zeeland en wil daar 3 maanden blijven. Mijn plannen op dit moment zijn om een buskaart aan te schaffen bij Stray zodat ik mijn vervoer geregeld heb, en dan zoveel mogelijk gaan zien!! kan helaas niet langer vrijkrijgen en heb altijd geroepen dat ik heeel graag naar nz wil… hou van wandelen en natuur, en zou heel graag 1 of meerdere “great walks” willen lopen (abel tasman coast track) verder zie ik wel wat er op mijn pad komt… mountainbiken, raften, parachute springen, bungeejumpen het lijkt me ge-wel-dig en sta overal voor open. wil het wel low budget houden dus overnachten in hostels enz…

dus als het je wat lijkt om in nz te beginnen en ook ergens rond sept wil vertrekken dan hoor ik graag van je…!!

groetjes afke