Australie / Nieuw Zeeland jan t/m juni

Hallo Allemaal!:slight_smile:

Ik vertrek eind dec richting Sydney Australie om daar Oud&Nieuw te vieren en vanuit daar mijn reis te starten. De planning is nog vrij open maar wil graag langs de oostkust reizen en heel veel mooie dingen bekijken. Na een tijd wil ik ook graag richting nieuw zeeland vertrekken en daar rondreizen.
Wie zijn allemaal van plan rond deze tijd richting Australie/NZ af te reizen? Wat is de planning? Kunnen we eventueel een deel samen reizen?

Groetjes Roxanne:dag:

Hoi Roxanne, ik ben van plan om eind januari naar Australië te gaan, wil graag van alles zien maar ook wel werken om alles te bekostigen.

Beste Roxanne

ik wil eind december ook vertrekken naar Aussie!
nu zaterdag ga ik naar een beurs te Antwerpen voor buitenlandse ervaringen.
ik ga mij dan ook gelijk inschrijven. Ik wens op 27 december te vertrekken.
Ik zou mij inschrijven bij Jobstop. Omdat ik het toch liever doe met een organisatie erachter.
Het is mijn eerste keer dat ik een verre reis zal maken alleen.

wanneer zou jij vertrekken?
NY is naar het schijnt wel de moeite.
ik wil ook rondtrekken, maar ben er nog niet helemaal uit welke plaatsen. er is zoveel om te bezoeken!

Groetjes Joyce

Hallo Joyce,

De planning is om de 28e dec te vertrekken en dan naar Sydney te vliegen voor O&N. Waar vlieg jij naar toe? Staat het al geboekt? Wat is Jobstop voor organisatie? Ben je voor om gedeelte samen te reizen of ga je liever alleen? Hoe ziet je planning er ongeveer uit?
Gr. Roxanne

      • Updated - - -

Hai Eline!

Ik zal ook op zoek moeten gaan naar een baantje om alles te bekostigen! Heb je al dingen geboekt?
Gr. roxanne

Hallo,

Ik zou op 28 december 19:15 aankomen te Sydney.
Jobstop is een organisatie die jou op weg helpt en daar ook ter plaatse is voor hulp.
Wil jij ook rondtrekken en werken of wat is jou plan?

Ik wil zeker en vast een gedeelte samen reizen. Lijkt me leuk! Ik zou tot augustus blijven maar indien het leuk is en ik nog centen overhoud kan het dat ik langer blijf. Wil het maximum eruit halen zo veel mogelijk zien.

ok, ik zal eens kijken voor Jobstop. Ik ga 15 okt naar een info avond in eindhoven voor backpackers die daarheen gaan.
Ik wil rondtrekken en werken want anders gaat mijn spaargeld eraan en dat wil ik niet. Wil je alleen in Australie blijven of nog naar NZ of Fiji?

X

Ik sta open voor alles ! Alles wat op m’n pad komt. Hangt ook af van prijzen tickets enz natuurlijk. Wat denk je van met camper rond te trekken? Oh wou dat ik ook kon afkomen maar ik moet dan werken. Misschien dat ik met iemand opt werk een wissel kan doen. Ja bekijk dat zeker eens.

Dit zou het pakket zijn dat ik zou kiezen indien ik dit helemaal alleen zou doen. Komt om 580.

Kant-en-klaarpakket (3 of 7 overnachtingen)
Beschikbaar in Sydney

Inbegrepen in de prijs:
- Informatiegids, hulp en advies voor vertrek
- Transfer bij aankomst van luchthaven naar de jeugdherberg
- 3 overnachtingen in een jeugdherberg met ontbijt
- Welkomstpakket en oriëntatie
- Hulp bij de zoektocht naar accommodatie (appartement, jeugdherberg of gemeenshappelijk huis)
- Australische simkaart met $ 10 belkrediet
- Afsluiten van een bankrekening
- Toegang tot de online jobdatabase voor 12 maanden
- Persoonlijke begeleiding bij het zoeken naar een job / jobtrainingscursus
- Opmaken van een CV en sollicitatiebrief
- Gratis gids over fruitpluk en informatie over het aanvragen van een 2de werkvisum
- Gratis gebruik van kantoorfaciliteiten zoals telefoon, fax, fotokopieerapparaat
- Gratis gebruik van internet in Sydney + gratis internet op 11 locaties in Australië
- 1 uur gratis gebruik van internet in de jeugdherberg
- Ice Breaker Welkomstdrank en en snacks (iedere week)
- Maandelijks activiteitenprogramma; inclusief begeleide stadstoer en strandwandeling
- Kortingen op reisproducten, cursussen en uitzonderlijke promoties
- Hulp en advies bij het aanvragen van je Medicare account, aankoop van een wagen
- Belastingadviseur die advies en informatie verleent over taksen
- Registratie van een belastingnummer
- Documenten voor visumaanvraag
- Internationale teamleden beschikbaar
- Gratis noodnummer
- Lidmaatschap van de partnerorganisatie
- Centralisatie van binnenkomende en uitgaande post

Heb jij jou vluchten al geboekt ? En hoeveel heb je betaald? Ik kan tickets komen aan 1350 euro heen en terug en 2 x gratis wijzigbaar. X

Ik ga waarschijnlijk toch niet met eek organisatie . Heb gehoord van verschillende dat het best gemakkelijk is allemaal
Zelf
Te doen

Ja klopt, heb je FB? Kunnen we wat gemakkelijker contacten :slight_smile:

Ja is idd veel gemakkelijker. Voeg me maar toe Joyce Tshimanga . X

Ik vertrek ook naar australie dat doe ik half januari richting sydney om te werken en wat van het land te zien. En ik wil ook weer naar nieuw zeeland toe. Dus een deel samen reizen zeg ik geen nee tegen. Ik ben 25. Groetjes lisa