Ik ben van plan om in juni 2008 voor langer dan een half jaar richting australie te gaan. Alleen ik heb niet zo veel zin om alleen te gaan. Dus als jij ook van plan bent om rond die tijd te gaan, ook al is het maar voor 3 maanden en je wil ook niet alleen backpacken. Laat dan een berichtje achter.
Ik kom uit Amsterdam waar ik nu aan het afstuderen ben voor mijn opleiding en ben 21 jaar oud, en jij?
Ik ben op dit moment veel op internet aan het kijken waar ik precies heen wil en voor hoe lang, maar heb nog niet een precieze planning. Jij al wel? Ik wil sowieso een maand of 10-12 weg.
Ook zou ik het leuk vinden om een tussenstop te maken in Hong Kong voor een paar dagen. En verder zou ik graag voor een paar weken naar Nieuw-Zeeland en Indonesië willen.
Ik probeer zoveel mogelijk geld mee te nemen zodat ik zo min mogelijk hoef te werken, maar als het geld (bijna) op is, zal ik toch moeten :).
Als je niet precies weet hoe je moet gaan reizen of waar je naar toe wil kan ik misschien hetvolgende aanbevelen. Ik heb het gehoord van iemand die ermee van noord naar zuid australie is gereist.
Het heet de OZ experience waarbij een bus een bepaalde route aflegd en je voor een vast bedrag mag in en uitstappen. Dus je kan bijv een paar dagen ergens blijven en als je zin hebt weer verder reizen… anders moet je maar kijken of er een route voor jullie bijzit.
Ik ben Sandra en ik komt uit de buurt van Rotterdam.
Ik ben ook van plan om rond Juni 2008 naar Australie te gaan.
Alleen dan maar voor 3 maanden want daarvoor in maart al wil ik naar Indonesie gaan.