Australië februari - juni 2014

Hallo allemaal

Mijn naam is Roxanne, ik ben van België, 24 jaar en studeer Maatschappelijk werk.
Reizen is mijn passie en op dit moment plan ik een reis naar Australië. Ik kijk er al enorm naar uit!

Ik zou van februari tot juni 2014 gaan; reizen in combinatie met werken.
Ik heb mij reeds geïnformeerd bij Jobstop, zij lijken mij interessante formules aan te bieden.
Hebben jullie toevallig bevindingen rond deze organisatie of gelijkaardige organisaties?
Misschien hebben jullie nog extra tips? Alle info is welkom:)

Als er iemand dezelfde periode in Australië verblijft, mag je gerust contact met mij opnemen.
Tot nu toe is het plan om alleen te vertrekken, maar reisgenootjes zijn altijd welkom:)

Groetjes
Roxanne
:zon:

Hoi Roxanne!

Wat een leuk vooruitzicht! Ik ben ook van plan om vanaf februari/maart 2014 die kant op te gaan, al ben ik wel van plan sowieso een tijdje door Azië te gaan reizen en eventueel vrijwilligerswerk te gaan doen. Klik hier voor mijn oproep :slight_smile:

Heb verder nog geen concrete plannen… Ik hoor het wel als je geïnteresseerd bent. We kunnen altijd eens kletsen en kijken of onze plannen/ideeën overeenkomen.

Groetjes Oane

Hey Roxanne,

Ik wil in die periode naar Australie! Ik heb twee organisaties bezocht, maar die gaven voornamelijk informatie over backpacken!
Zou jij ook samen willen vertrekken vanuit Nederland?

Groetjes,
Evanne

Dag Roxanne,
Ik ben Hanne ook uit België, Gent meer bepaald.
Ik heb net mijn studies afgewerkt en wil ook in Februari vertrekken om dan in juni eventueel weer te keren :slight_smile: ik heb alleen een heel klein beetje schrik om geheel alleen aan mijn grote avontuur te beginnen :slight_smile: zoek je nog een reisgenote?
Groetjes
Hanne (hannelammens@gmail.com)

Hey allemaal

Bedankt voor jullie reactie!
@ Technoane: Vrijwilligerswerk lijkt mij een prachtige ervaring met veel mogelijkheden, maar ik zal vooral moeten werken i.f.v. een loon:)
@ Evannestad: Welke organisaties heb jij bezocht? Voor mij zou werken in combinatie met backpacken ideaal zijn. Nederland is geen probleem. Sowieso zijn de meeste vluchten op Schiphol goedkoper dan die van op Zaventem;)
@ Lammensdownuner: Proficiat met je diploma, dat verdient zeker een reisje!:smiley: Ik stuur je een mailtje, dan kunnen we samen onze mogelijkheden bekijken:)

Groetjes
Roxanne

ey roxanne

ik ben filip. Ik ben van zin om naar nieuw-zeeland te trekken volgend jaar. Maar wou je even meegeven dat vliegen via dusseldorf ook redelijk interessant is. Je moet dan wel in Duitsland geraken maar je vertrekt op vakantie dus is mijn mening " ey ik heb tijd".
wou je dit even meedelen

mvg filip