Australie eind september

Hallo allemaal,

Ik ben Tamara en ben nu 22 jaar oud, over een maandje alweer 23 ! Ik ben over 6 weken klaar met de opleiding SAW kinderopvang en aangezien het erg lastig is om op dit moment een baan te vinden in die sector dacht ik, waarom er niet even tussen uit en dingen van de wereld zien. Dus ik zou heel graag eind september voor minimaal 2 maanden naar Australie willen, ik wil zelf graag een combi doen van rondreizen en dingen zien en misschien ergens werken ( zou erg graag willen werken op een boerderij in combi met zon jackeroo/jilleroo cursus ) Zijn er mensen die rond die tijd ook zoiets zouden willen doen en wie weet misschien samen reizen en dingen ondernemen ?

Liefs Tamara

Hoi Tamara,

Wat een toffe plannen zeg!
Mijn naam is Bart, ik ben Australie/Nieuw-Zeeland coordinator bij Activity International. Wij helpen backpackers is spee met hun plannen. Hiervoor bieden we flexibele tickets en startpakketten aan.

Ik weet zeker dat je via dit forum leuke mensen vindt die gelijke plannen hebben…in september (18-09) vertrekt er weer een groepsvlucht van ons naar Sydney, je gaat dan met gelijkgestemden richting Sydney, krijgt 4 overnachtingen, backpacker workshop, en 2 dagen surfcamp na aankomst!
Daarna kun je lekker een paar dagen genieten in Sydney op maandag kun je dan starten met het 5 of 11 daagse jillaroo/jackaroo programma! Hoe tof is dat!

Dit is allemaal via 1 bedrijf te regelen, easy toch ?!

Op 6 en 20 juni organiseren we gratis infoavonden in Enschede, we vertellen je dan alles over reizen (en werken) in Australie en NZ. Mocht je dit leuk vinden dan kun je op http://www.activityinternational.nl/Contact/Agenda_Infodagen/Info_avonden_Australi%C3%AB_en_Nieuw-Zeeland.aspx kijken voor meer info.

Succes met je plannen!

Groetjes Bart
bart@activityinternational.nl

gratis vrijblijvende offerte ontvangen? http://www.activityinternational.nl/Australie/Tickets/Optie_aanvragen.aspx

Hoi Tamara,

Ik ga 3 oktober 2012 voor 3 maanden naar Australie en daarna 1 maand naar Nieuw Zeeland. Ik ga dan met de Australian Backpackers Jumbo. Lijkt me super gezellig en je ontmoet in die eerst introductieweek super veel nieuwe mensen en mogelijke reisgenoten! Aangezien het een groep is van bijna 100 jongeren tussen de 18 en 30 jaar.

Ik heb zelfs nu al een aantal mensen leren kennen die ook op 3 oktober met die groep gaan. Dan hoef je je sowieso niet druk te maken over het vinden van reisgenoten :slight_smile:

Groetjes!

Hey tamara. Ik ben Vincent en ben bijna 23. Ik vertrek 18 september naar australie met een groepsvlucht. Ik wil voor 6 maanden naar australie en 1 maand naar nieuw zeeland. Het lijkt me leuk om samen voor een bepaalde tijd te reizen.

GRoetjes Vincent