hallo,
Ik heet Lisa en ben 19 jaar (20 wanneer ik zou vertrekken). Ik droom ervan om wat van de wereld te zien en Australië lijkt me een mooi beginpunt.
Ik zou in september willen vertrekken en voor 6 maanden in Australië rondtrekken (waar precies, geen idee). Daar zou ik ook af en toe werk zoeken om geld te verdienen. Daarna zou ik voor een maand naar Nieuw-Zeeland trekken, om daar net hetzelfde te doen. Na deze maand zou ik eventueel nog enkele weken naar Japan gaan (ik ben er dan toch in de buurt) voor een echte vakantie.
Nu wil niemand van mijn vrienden dit doen en daarom zoek ik een reisgenootje die toch zeker de eerste weken kan meereizen (misschien wel de hele trip). Vooral om wat gezelschap te hebben, maar ook als iemand waar ik op kan terugvallen aangezien het de eerste keer zou zijn dat ik alles zelf moet regelen.
groetjes Lisa
Hi Lisa, Wat een toffe plannen zeg!
Mijn naam is Bart, ik werk bij Activity International. Nu zul je denken daar komt zo’n verkoop praatje maar niets is minder waar 
Ik wil je even wijzen op onze infodag op zaterdag 21 april in Amersfoort, op deze dag kun je makkelijk in contact komen met allerlei andere reizigers die ook met reisplannen in hun hoofd zitten. Wij geven die dag (die geheel vrijblijvend en gratis is) een presentatie over onze mogelijkheden. Tickets, startpakket etc etc…ook vertellen we van alles over Australië, Nieuw-Zeeland en Fiji.
Misschien heb je hier iets aan!
Groetjes
Bart
hey Bart,
bedankt voor de info, maar ik kan helaas niet komen.
ik sta die dag namelijk actief als kookploeg bij jeugd en vrede.
spijtig, want ik was graag gegaan naar jullie infodag
toch bedankt
No worries, in juni hebben we 2 info avonden in enschede (daar zit ons ka ntoor). Je bent dan ook van harte welkom. check onze site www.activityinternational.nl voor meer info.
Succes zaterdag de 21e.
Groetjes Bart