Ik ben Vanja, 28 jaar en woon in Leeuwarden. Mijn contract loopt af dus ik wil nu eindelijk eens op reis!
In het kort:
Ik wil graag 29 juni (of juli/ aug) vertrekken naar Australië. >>> Mijn plannen staan nog niet helemaal vast maar gezien het seizoen zat ik te denken aan Sydney – Darwin – Alice Springs – Cairns en met de bus weer tot Sydney. Dit wilde ik in ongeveer 6-8 weken doen, vervolgens een jack/jilleroo cours en werk op een farm zoeken (WWOOF)
Mijn plannen, ondanks snel, staan nog niet vast. Ik heb wel een optie op een vlucht bij activity international. Ik zou het wel heel leuk vinden als ik een reisgenootje kon vinden, zeker voor het eerste deel van de reis.
Je plannen lijken me erg leuk, heb je ook gedacht aan nieuw-zeeland erbij te betrekken?
Ik heb ook reisplannen, maar deze zijn opzich erg beinvloedbaar. Aangezien ik geen reismaatje heb.
Sorry mensen… Heb dit een keer ge-post en kijk nu pas weer… mij excusses… zal even reageren:
Het plan is al iets concreter: Ik vlieg via Backpackers naar Sydney met een groepje op 4 aug. daarna; 12 aug naar alice springs, 18 aug naar Darwin en 18 aug naar Cairns. In eerste instantie staat mijn terugvlucht op 12 november (wijzigen nog niet bekend :))
Ik heb Nieuw Zeeland niet in mijn ticket opgenomen omdat je dan geen binnenlandse vluchten meer kreeg. Ik weet eigenlijk nog niet of ik Nieuw Zeeland wel of niet ga doen, of ik het red qua tijd. Meeste mensen die ik spreek zeggen: niet teveel plannen, want je houdt je er toch niet aan…
Het lijkt me fijn bij de voorbereidingen wat gedachtes uit te kunnen wisselen… soms stroomt mijn hoofd over…
Hallo,
Ik ben Nele, 22 jaar en ik verblijf sinds 3 dagen in Sydney. ik blijf hier nog 9 maanden. Graag zou ik samen met iemand Sydney en omstreken verkennen. Wie is er nog in Sydney??