Hallo allemaal,
Ik zal mezelf voorstellen: ik ben Anja, 52 jaar, uit Rosmalen (NB), werk als Trainer/Coach en uiteraard reis ik graag. Mijn doel voor 2011 is om in november/december 2011 naar Australië te gaan en vanaf Sydney naar Cairns (Townsville) te reizen (Oostkust). Mag ook omgekeerd zijn, met mogelijk op de terugreis een bezoek aan Bali.
En voor die reis ben ik op zoek naar jou (m/v, 48-60 jr geen bezwaar tegen roken), een leuke reisgeno(o)t(e) die houdt van steden, mensen ontmoeten, natuur, sportief, cultuur, lekker eten, rondtoeren en af en toe lekker lui zijn. Mooie momenten beleven en delen met elkaar.
Wat ik in gedachten heb is 4 tot plm. 6 weken te gaan. Ben geen backpacker. Niet te basic. Evt. samen een camper of auto huren is ook een optie.
De exacte reisroute staat nog niet vast en ben ook benieuwd naar jouw wensen en ideeën daarover. Ik heb zelf wel enkele adressen (familie/kennissen op 2 verschillende locaties) die ik graag wil bezoeken.
Stuur me een mailtje (boogaard01@hetnet.nl). Als onze reisplannen op elkaar aansluiten kunnen we daarna afspreken en bezien of het wederzijds klikt om (grotendeels) samen te reizen.
Het kan natuurlijk dat het niet klikt tussen ons. Dat kunnen we alleen ontdekken als we elkaar ontmoeten. Daar zullen we tijd en energie in moeten steken. Ben benieuwd naar je bericht.
Groetjes Anja