Australië 2009

hallo mensen,
het is mss een heeeeel ver vooruit zicht maar ik heb zo mijn reden:lees maar:P.

ik heb volgende week examen en als ik het heb gehaalt ga ik volgende jaar naar het grafisch lyceum utrecht…om daar een 4 jarige opleiding te volgen. aangezien ik het in een keer wil doen en niet met tussen stops kies ik er voor om in 2009 naar australie te gaan. aangezien ik dan me opleiding heb afgerond(A)heb ik alletijd om te gaan. teminste ik ben van plan om daarna naar de kunstaccedemie te gaan maar duurt nog wel ff:)
en aangezien het ook veel gled kost denk ik dat het helemaal niet zo gek is om NU AL en dinges te plaatsen :smiley:

MVG,
paul (m, 17) :blink:

eY meisj
ff n dubbel iets
Ik zit nu op t grafisch lyceum in utrecht (vormgeving) ga nu naar het 4e jaar. En als ik je nu al mag adviseren: ga in ieder geval geen kunstacademie doen!
GLU is een leuk school, maar slecht geregeld en vooral de info die je na 4 jaar heb is niet werelds. Geen kunstacademie doen omdat dit niet veel toevoegd.
Ik zelf gaan communicatie doen dit sluit veel beter aan.

Trouwens ik denk dat je een beetje te ver vooruit kijkt. Ik dacht ook dat ik kunstacademie zou gaan doen… nou mooi niet!
En trouwens meer dan de helft van de leerlingen valt al af van school. Vanuit mijn klas waar ik in de 1e mee begon zijn er nu nog 6 over!

heyz,
ten eerste ik ben een jongen:P
maar bedankt voor het reageren maar wat er is er slecht geregelt aan het GLU het lijkt mij juist een goeie school…nou zit er tussen goed en GOED ook een verschil maar…
maar bedankt:)
groetjes
paul

hallo paul!

t is idd al erg vroeg om over 2009 te beginne maar ik voel dezelfde kriebels die jij waarschijnlijk hebt als je deraan denkt (of niet en ben ik de enige gek :tongue: ) ik ga in september beginne met de vertaalaccademie en daar zit in het derde schooljaar (dus sept 2009) een stage in en die wil ik 99% zeker naar australie maken misschien lijkt t je leuk om ideeen uit te wisselen? let me know!

groetjes debby

Een mooi vooruitzicht naar een mooie reis in een mooi land.
Hou ons op de hoogte :biggrin:

Xander

Jah een Top idee. Ik zou het zelfde doen als ik jou was.
Maar kunstacedemie?
Zit er niet iets moois in Australië waar je heen kan gaan?
Ik zelf doe nu havo en Wil in de Film Industrie werken en wilde ik voor heen ook naar ** AHK? ** een film school allen nu ben ik aan het kijken voor dingen Buiten Nederland waar je dan zou kunnen studeren.

Greetz Sammie ( m, 16 jaar )

En je spelt verkeert als je op school niets leerdt.
YH

ook… maar ook als je dislectisch bent.!
Niet zo zeuren er over Aub. ik doe met best het goed te doen…