Ik ben 18 jaar (man) en heb plannen om dit deze winter te gaan backpacken in Australië. Wanneer ik ga en hoe lang is nog allemaal niet duidelijk, ik heb iig tot eind maart de tijd. Ik ben op zoek naar een reismaatje om samen mee op avondtuur te gaan. In mijn omgeving kan ik geen reismaatje vinden, en om nou alleen te gaan reizen lijkt me niet ideaal. Man of vrouw maakt niet uit, het gaat om de gezelligheid
. Ik zie het als een geweldige kans en uitdaging, het is de ideale manier om jezelf beter te leren kennen en het is ook gewoon iets wat je eens in je leven gedaan moet hebben. Dus heb je ook plannen of wil je er over praten voeg me gerust toe, [EMAIL=“vanderwoude_bram@msn.com”]vanderwoude_bram@msn.com. Kunnen we er over babbelen en wie weet klikt het
Hee bram!
klinkt goed! ik zit precies met het zelfde verhaal, het enige wat me tegenhoud is dat ik liever niet alleen wil gaan (ookal zegt iedereen continue dat je daar genoeg mensen tegenkomt).
Ik heb geen msn op deze computer maar ik voeg je binnenkort even toe!.
nice nice.
groeten jolijn
Hoi bram!
Ik ben ook 18 jaar en ben net gestopt met mn studie omdat ik nog helemaal geen zin had om te gaan studeren… Ik wil ook een paar maanden reizen in Australie en zoek eigenlijk 1 of nog leiver meerdere mensen om mee te gaan reizen. Al mijn vrienden hebben namelijk al een studie of reisplannen. Op het meisje hierboven (jolijn) heb ik ook al gereageerd. Ik zal je nu even toevoegen op msn!
groetjes Lauren
Ben erg benieuwd of je al iemand gevonden hebt die met je meegaat naar
australië. Ik wil ook graag die kant uit maar zit met hetzelfde probleem als iedereen hier…niemand die kan of die het ziet zitten. En alleen is ook maar alleen!! Nou ik hoor het wel van je…