Heey allemaal,
ik zoek de andere backpackers die ook besloten hebben om met de vlucht van 1 november met australian backpackers naar australie te gaan!
het lijkt me leuk om elkaar nu al iets beter te leren kennen, zodat je weet met wat voor mensen je zit opgescheept:P
laat maar iets van je horen!
groeten koen
Hey Koen, ik las dat jij ook 1 november naar Australie gaat met Australian Backpackers. Nou, ik ga dus ook, haha. Heb je er al zin in? Misschien kunnen we even contacten via facebook ofzo? Ik hoor het wel.
Groetjes Sam.
heey!
ja, eindelijk! ik zit al een paar weken te wachten en te zoeken of ik iemand vind die ook op die vlucht zit!
maar ja, echt suuuper veel zin in, ik zit vandaag een paar filmpjes te kijken van landingen op sydney enz en ik krijg me dar toch de kriebels van, echt veel zin!
gr
Haha, ja. Heb je al wel andere mensen gevonden die ook mee gaan? Mooizo. Nou, het is al bijna zover dus dan zit je zelf in dat vliegtuig naar sydney!
gr
ja echt he!
maar de tijd gaat snel voorbij! euhm nouja, ik heb wel 2 andere mensen gevonden die 10 november gaan, maar niemand anders die met ons in de zelfde vlucht zit,
Hoi Koen en Sam!
Ik zit ook op deze vlucht! Ben benieuwd naar jullie planning.
Ik blijf zelf 3 maanden maar heb verder nog niks vastgelegd! Aftellen is begonnen! Groetjes Brenda
Lijkt mij leuk alvast contact te leggen via FB! :dag:
heey brenda!
ja idd, lijkt mij ook heel erg leuk, ik heb al contact gehad met sam, maarja hoe meer zielen hoe meer vreugd he!
wat leuk!
groetjes koen!
zoek op facebook maar gewoon koen matas;)
Hallo allemaal!
Ik ga ook mee met de vlucht van 1 november!! Het lijkt me leuk om alvast op jullie fb te spieken 
Ik ga net als Brenda 3 maanden en heb nog geen strakke planning…wil graag langs de zuid en oost kust reizen en daarna door naar NZ.
Tot snel 
Groetjes Talya