Aupair gezocht voor gezin in Israel

Wij zijn een Nederlands gezin wonend nabij Tel Aviv. We zijn op kort termijn op zoek naar een Nederlandse aupair die leuke dingen wil doen met onze kinderen van bijna 3 en 6 op schooldagen (ma-vr). Daarnaast verwachten we dat je waar nodig een helpende hand toesteekt in de huishouding.
Mocht je interesse hebben of nog verdere vragen hebben schrijf dan even een berichtje.

Beste DCM,

Ik ben Maikel van latum en ik ben 19 jaar, ik heb vorige jaar mijn HAVO diploma gehaald.
Ik heb interesse om voor u te werken als aupair, ik heb veel opgepast op jonge kinderen en kan het altijd goed vinden met kinderen.
Ik hoop snel van u te horen en dat ik aan uw eisen voldoe.
U kunt me ook mailen op maik_el@hotmail.com

m.v.g. Maikel

Beste DCM,

Ik ben Jan, 20jaar. Ik ben zeer geïnteresseerd in uw oproep; het spreekt me erg aan. Werkervaring met kinderen heb ik niet. Wel heb ik een grote familie met in totaal elf neefjes en nichtjes.

Helaas kan ik pas vanaf september dit jaar, omdat ik eind maart voor vijf maanden naar Italië vertrek. Hier ga ik werken op een camping, wat mijn ervaring met onder andere kinderen alleen maar ten goede komt.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jan van Essen (jvanessen@live.nl)

Hallo,

Voor welke periode bent u op zoek naar een Au-pair? Is dit voor een lange periode? Ik ben namelijk al anderhalf jaar lang op zoek naar werk als Au-pair in Israel, ik wil speciaal in Israël omdat ik mijn Hebreeuws graag wil verbeteren en in de praktijk wil toepassen. Helaas kan ik niet lang.
Weet u anders misschien waar ik werk als Au-pair in Israël kan vinden?

Gr,
Myriam

Shalom familie

Ik ben als nanny werkzaam in een gezin en daarnaast als groepsleidster werkzaam op een kinderdagverblijf. ik zou graag voor een periode naar Israel willen. daarom vroeg ik me af of jullie ook nog op zoek zijn naar een au pair? zoniet … hebben jullie suggesties voor mij? ik zou voor langere tijd in Israel willen werken/wonen.
Ik ben 31 jaar oud en heb een aantal jaren ervaring als nanny / pedagogisch werkster.

met vriendelijke groeten,

Geertien Hiemstra
geer10shalom@hotmail.com
06 23417107