Aupair gezocht in Sydney

Een aupair gezocht voor een hele leuke, lieve familie in Sydney.
Ze hebben 3 kinderen en het is een Nederlands gezin.

Ben je geïnteresseerd laat het dan even weten!:slight_smile:

Groetjes

Hoi Denise!

Ik ben erg geinteresseerd! Zou je me wat meer kunnen vertellen?

groeten, Elisabeth

Hoihoi! :slight_smile:

Ben je eind juli beschikbaar? En hoelang wil je blijven?
Het is een Nederlands gezin, met 3 kinderen.
Het is een super leuk gezin! Met hele lieve kinderen.
Laat maar even weten :slight_smile:

Liefsss

Ik heb je een privé berichtje verstuurd! :zon02:

Goedenmiddag!

Het lijkt mij ook ontzettend gaaf!!
Is deze optie al gesloten of… :slight_smile:

Groetjes

Marit Tigchelaar

Hoi, mocht je hulp nodig hebben of informatie ben ik beschikbaar om te helpen. En mochten jullie een geschikte au pair gevonden hebben zouden jullie het even kunnen laten weten. Dan kan ik deze topic sluiten en kunnen andere mensen niet meer reageren.

Bedankt en succes :slight_smile: Sydney is een top plaats om te zijn :slight_smile:

Hallo mijn naam is Ursula ben nu nanny in Zwitserland(3 kids)
Zou super graag begin Februari naar Australië gaan en zoek een familie die een aupair voor 3 maanden nodig hebben.
Zou graag veel langer blijven weet alleen niet of dit mogelijk is ivm visa.

Met vriendelijke groet,
Ursula Christiaans

Dit lijkt me super!!! Is het nog beschikbaar?

Hoi Ursula,

Dat kan hoor! Ik ben er ook gaan werken op een Working Holiday Visa. Dat kun je een jaar verblijven. Hou er wel rekening mee, dan als je ooit nog (voor je 31ste) in Australie wilt backpacken, dat dat dan niet meer kan, want een WHV krijg je maar 1malig!

Maar als je zeker weet dat je dat niet wilt doen, dan kun je een jaar gaan werken als nanny in AU, zou ik ook doen (moest eerder terugkomen helaas vanwege ziekte in de familie)

Dus geen probleem, je kunt dus langer blijven als je dat wilt :slight_smile:

Groetjes
Nathalie

Hey,

mijn vriendin en ik verblijven momenteel in Sydney en we zijn nog op zoek naar een job voor haar. Ik loop vanaf morgen tot begin januari stage in het centrum van Sydney, dus we blijven sowieso tot na nieuwjaar. Moesten jullie nog altijd op zoek zijn naar een au pair, laat het ons zeker weten.
Anne is juist afgestudeerd als klinisch psycholoog en ze heeft al heel wat ervaring met speelpleinwerking en kinderopvang en ze werkt heel graag met kinderen.
Thomas en Anne

Dag Denise!

Ik ben Hera Normandie en ik ben 17 jaar.
Ik ben al een lange tijd op zoek naar een au pair zoek voor enkele weekjes, dus ik ben heel erg geïnteresseerd in jouw advertentie.
Indien jullie nog iemand nodig hebben, jullie kunnen me altijd een mailtje sturen.
Heranormandie@hotmail.com

liefs