Aupair aangeboden Middle-East (dubai, oman ect)

Beste lezer/lezeres,

Ik ben een 25 jarige leerkracht uit Zuid-Holland. Ik werk op dit moment fulltime op een basisschool. Ik wil dolgraag rond juli vertrekken naar het buitenland om mij daar te vestigen het liefst in een Arabisch land.
Nu ben ik afgestudeerd aan de Pabo en ambities liggen in het werkveld van het onderwijs maar, een baan vinden in het onderwijs op afstand is niet makkelijk. Omdat ik ontzettend van kinderen hou zou ik ok graag au-pair willen zijn van een gezin. Het maakt niet uit hoe oud de kinderen zijn. Ik zou ook thuis onderwijs willen geven indien dat nodig is. Ik spreek zowel Engels als Duits. Mijn voorkeur gaat uit naar het midden-oosten omdat ik zelf moslim ben geworden.

Als u dit leest en interesse heeft schroom dan niet ! ( als u toevallig iemand kent laat het diegene dan vooral weten! )

Met vriendelijke groeten,

K.E vd G

Hoi Kim,

Kijk eens op de website van stichtingnob: http://www.stichtingnob.nl/page.jsp?opencats=144

Hier staan regelmatig vacatures voor banen in het onderwijs in het buitenland.

In de scholengids staan de gegevens van alle aangesloten scholen. Ik raad je aan om de scholen naar keuze een open sollicitatie te sturen.

Meestal zijn het geen full-time banen op deze scholen, maar dan zou je ee part-time baan kunnen aanvullen met het werk als au-pair of oppas.

Succes!

Gr Inge

lief van je meid!
Ik ken deze site en hou hem in de gaten , ik doe mijn best. Echter ik ben een bekeerde moslima en draag een hoofddoek helaas hebben vele scholen hier problemen mee.

maar in ieder geval bedankt !