Wij zijn per februari aanstaande op zoek naar een Nederlands sprekende au pair (v) voor een periode van 6 maanden maar deze periode kan bij een wederzijdse klik ook verlengd worden. We hebben 3 meisjes van 6, 3 en 1 jaar oud waarvan de oudste naar school gaat. Het is de bedoeling dat de twee kleinsten met ingang van februari een paar dagen per week naar de pre school / nursery gaan om alvast aan het school ritme en de Engelse taal te wennen. Man des huizes (Tycho) werkt full time en vrouw des huizes is voornemens om vanuit huis eigen bedrijfje op te zetten maar werkt niet buitenshuis. We hebben het afgelopen jaar al een Filippijnse house maid / nanny gehad maar zij heeft besloten haar contract niet te verlengen en terug te keren naar haar familie. We hebben gemerkt dat we het toch fijn zouden vinden een Nederlands sprekend meisje / vrouw in ons gezin op te nemen ipv een (gebrekkig) Engels sprekend iemand.
De belangrijkste werkzaamheden voor de au pair zullen gericht zijn op de kinderen (spelen, voorlezen, knutselen, helpen met aan en uitkleden en in bad gaan/ onder de douche) maar ook licht huishoudelijke werkzaamheden zoals strijken (en koken?) zullen deel uitmaken van het dagelijkse activiteiten. Als je je voldoende vertrouwd voelt met het Dubai verkeer kan je wellicht ook helpen met de dagelijkse school runs maar dat moeten we maar bekijken; het hebben van een rijbewijs is in ieder geval handig in Dubai. De au pair zal beschikken over een eigen huisje dat achter in de tuin is gezet met een eigen douche, wc en natuurlijk airconditioning. Werktijden en aanverwante zaken in overleg maar het leven begint in ieder geval vroeg in Dubai! Wij wonen in de wijk Al Barsha South in een huis met een tuin (en een trampoline). Met de auto is het ongeveer 10 minuten naar de Mall of the Emirates en 15 minuten naar het strand.
Hopelijk ontvangen we leuke reacties en kunnen we snel een vervolggesprek per telefoon organiseren!
Het lijkt mij hartstikke leuk om bij jullie en jullie meisjes in Dubai te komen helpen en wonen. Voor mij is 6 maanden een probleem, maar 5 maanden is wel mogelijk. Als dit voor jullie geen probleem is neem dan met mij contact op, mijn email is <contact via pb>.
Zijn jullie nog steeds op zoek naar een au-pair? Zo ja, dan vertel ik graag wat meer over mezelf. Even in grote lijnen, ik ben 21, heb ervaring met kinderen en ik ben eerder au-pair geweest, daarnaast is 6 maanden voor mij perfect! Ik kom uit meppel en ben daarnaast ook in het bezit van een rijbewijs.
Ik hoor het wel!
Naar aanleiding van uw advertentie wil ik solliciteren naar de funtie. Uw vacature sprak mij aan omdat ik het zelf leuk vind om met kinderen te werken en hier ook ervaring mee heb. En het is mijn streven om in het buitenland te werken. Ik spreek zowel nederlands en arabisch en redelijk engels. Als de vacature nog open staat hoor ik graag van u zodat ik ook mijn cv toevoeg. Alvast bedankt.
Naar aanleiding van uw advertentie wil ik solliciteren naar de funtie. Uw vacature sprak mij aan omdat ik het zelf leuk vind om met kinderen te werken en hier ook ervaring mee heb. En het is mijn streven om in het buitenland te werken. Ik spreek zowel nederlands en arabisch en redelijk engels. Als de vacature nog open staat hoor ik graag van u zodat ik ook mijn cv toevoeg. Alvast bedankt.
Wat werd ik enthousiast bij het lezen van jullie advertentie!
Mij realiserend dat jullie waarschijnlijk al voorzien zijn aangezien we al in maart zitten, wil ik toch kenbaar maken dat ik graag met jullie in contact zou willen komen om te kijken of er wellicht nog mogelijkheden zijn.
Hopend op een positief bericht,