Au Pair buitenland

Hallooo ouders,

Hier biedt zich een nieuwe Au Pair aan.
Ik hoor u al denken, ‘‘Is het alweer een vrouw?’’… neeee ditmaal een spontane, jonge, vrolijke, sportieve en energiek kerel!!

Mijn ervaringen met kinderen zijn het oppassen van kleintjes in en rondom mijn geboortestad Tilburg en mijn carrière als PABO student.
Dit laatste ben ik afgelopen maand mee gestopt. Ik ben ervan overtuigd dat na twee jaar deze studie te hebben gevolgd ik toch geen leerkracht wil zijn omdat het leraarschap niets voor mij is. Maar het werken met kinderen en kinderen veel bij leren wel voor mij weggelegd is. Hiermee wil ik doorgroeien door ervaring op te doen als Au Pair zijnde.
Ik ben een avontuurlijk persoon en vertrek binnenkort ook op reis naar Zuid-Oost Azië in mijn eentje. Als ik weer thuis kom in februari wil ik graag een nieuw avontuur starten en aan de slag gaan als Au Pair, ben ik degene die jullie gezin kan versterken vanaf februari reageer dan hieronder!
Vragen kunnen altijd gesteld en beantwoord worden natuurlijk.

Met vriendelijke groet,
Jullie wellicht toekomstige Au Pair Lars.

Nederland ook een optie voor je?

Ja, ik wil heel graag ervaring opdoen dus ook deze kans grijp ik aan!

Hi Lars, wat een enthousiaste reactie!
Ik zoek iemand tot half/eind october voor ‘hulp’ met de kids (j 15 horecavakopleiding, m 15 vwo, topsportster). Pa en ma runnen een strandtent. Kids willen nu de school weer begonnen is niet meer op het strand slapen (wat wij wel doen tot het einde van het seizoen). Wil echter niet dat ze alleen zijn. Wat ik van jou verwacht is bij ze slapen in ons huis in het centrum van Zandvoort van zondagavond tot vrijdagochtend, 's ochtends zorgt dat ze gezond ontbijten en naar school gaan, en dat er 's avonds weer een gezonde maaltijd is, ze hun huiswerk maken en op tijd naar bed gaan. Uiteraard het huis netjes houden en eventueel ook de was van hun bijhouden. In je vrije tijd (overdag dus en het hele weekend) kan je optioneel in de strandtent werken voor extra verdiensten. Handig is als je een rijbewijs hebt ivm hiermee. Mochten alle partijen het zien zitten, dan kan je in 2016 weer komen van maart/april tot october.
Je krijgt kost, inwoning en zakgeld. Verdienste op het strand in overleg.
Mocht je interesse hebben, dan ontvang ik graag je cv en foto (marionhuijben@live.nl)
Marion

Hoi Lars,
Ben je nog op zoek en lijkt je Zwitserland een optie? stuur dan een berichtje!
groetjes,
Sunneschyn

Beste Lars,
Heb je inmiddels al een leuk gezin gevonden of nog steeds op zoek?
Wij zoeken per direct een gezellige sportieve en flexibele au pair voor onze twee jongens van 2,5 en 5 jaar in de Franse Dordogne
Ik hoor graag van je
Annelies