Enthousiaste Au pair beschikbaar vanaf september met ervaring!

Hallo,

Mijn naam is Annewies Visser en ik ben 20 ( bijna 21 jaar oud).
Ik woon in een klein watersport dorpje in Friesland.
Vanaf september lijkt het me leuk om als Au pair aan de slag te gaan.

Ik vind het werken met kinderen ontzettend leuk. Elke dag is anders en ik vind het genieten om te zien hoe kinderen zich in korte tijd kunnen ontwikkelen.
Ik vind het leuk om dingen te ondernemen zoals uitstapjes naar het strand, bos of de speeltuin lekker buiten waar kinderen alle ruimte hebben om te spelen.
Maar ook vind ik het leuk om kinderen dingen te leren. Zoals tellen of het ABC.
Daarbij zijn rustmomentjes natuurlijk ook belangrijk.

In 2013 heb ik de opleiding pedagogisch medewerker afgerond. Hier heb ik 3 verschillende stage’s gedaan op kinderopvang, peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang.
In april dit jaar heb ik de opleiding persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg niveau 4 afgerond. En heb ik stage gelopen op een zorgboerderij met mensen die een verstandelijke beperking.
Ik zou dus ook kunnen werken met kinderen die bijvoorbeeld autisme hebben.

Daarnaast werk ik nu al twee jaar als gastouder in een gezin met twee kinderen van net 3 en 4 jaar oud. Dit doe ik twee dagen in de week en met veel plezier.

Graag zou ik vanaf september/ oktober een nieuw avontuur willen aangaan in het buitenland als Au pair!

Wilt u meer informatie? Stuurt u mij gerust een bericht.
Ook ben ik te vinden op Facebook en LinkedIn.

Met vriendelijke groet, Annewies Visser

Beste Annewies,

Wij zijn een gezin met twee jongens (4 en bijna 3 jaar oud) uit Amsterdam, nu woonachtig in Brussel . Wij zoeken voor het schooljaar 2015-2016 een lieve en verantwoordelijke au-pair. De au-pair zou de jongens dagelijks om 15h15 uit school halen en voor ze zorgen tot omstreeks 18h30. Daarnaast ze zou maximaal twee maal 's avonds laat oppassen.
Brussel is een bruisende internationale stad en het centrum van Europa. Je kunt hier bovendien goed Frans leren.

Graag horen we van je als je interesse hebt.

Groeten,

Laetitia

Zandvoort een optie?