Augustus 2011

Hallo allemaal,

Ik zal eerst wat over me zelf vertellen.
Ik ben Sebastiaan 20 jaar oud, hou van reizen ben ik al in verschillende landen geweest. Dit jaar staat Australië en Nieuw Zeeland voor 1 jaar op de planning, ook 2 weken naar Fiji.
Ik zoek iemand om samen te reizen van Adelaide naar Perth ± September of oktober.

Het lijkt me leuk om samen met iemand anders deze route te delen, om bijvoorbeeld samen een camper o.i.d. te gaan huren!

Let me now!
:wereld:

He Sebastiaan,

Ik ben Ricky, 25 jaar oud, ik ga ook een jaartje rondreizen en ben me eigen een beetje aan het oriënteren, ik vertrek 6 mei vanaf Düsseldorf naar sint Petersburg om vanaf daar de transmongolie express te doen, in juni en juli zal ik in China zijn, daarna legt het nog open, maar waarschijnlijk ga ik dan naar Australië voor een maandje of 3, en dan wil ik door zuid-oost Azië gaan.

Jouw idee om een campertje te huren spreekt mij wel aan, ik heb wel een rijbewijs maar die heb ik pas gehaald en ik lees wel eens berichten dat je voor Australië 5 jaar je rijbewijs moet hebben of is dat alleen om wat te huren, misschien dat jij dat weet?

verder hou ik eigenlijk niet zo van auto rijden, heb ook nog niet zo veel ervaring, ben wel een hele goeie kaartlezer haha, kan ook goed de radio bedienen,

nou ik hoor wel van je en misschien dat er wat leuks uitrolt,

laters

Hey.

Wat leuk een reactie op me verzoek, leuk!!
Wanneer ben jij dan in Australië en wat wil jij dan gaan bekijken?
Ik kom namelijk in Augustus aan en wil ± oktober richting Perth gaan met een camper of met het vliegtuig als ik niemand kan vinden.
Dus misschien is het leuk om in contact te komen, o.i.d.
En je blijft 3 maanden in Australië, ga je niet naar Nieuw Zeeland of Fiji?

Ciao!

P.s. over het 5 jaar hebben van je rijbewijs is het kopen geloof ik van een auto maar dat weet ik niet zeker. Ik hou wel van rijden dus dat komt wel mooi uit dan :wink:

zoals het er nu voor staat kom ik eind juli/augustus aan in aus, ik wou eigenlijk vanaf china naar japan, maar goed, ander keertje denk ik,

waar ik sowieso heen wil in aus, zijn sydney en melbourne, voor de rest maakt het me eigenlijk niet zoveel uit, nieuw-zeeland lijkt me ook te gek, fiji ook, haha, makkelijk he, moet eigenlijk wel ff voor mezelf een financieel plaatje op stellen, want Oceanië is ff een tikkie duurder dan zuid-oost Azië,

ik weet niet waar je woont, ik woon in den Helder, misschien is het makkelijk om met elkaar ff real-time te brainstormen, ik heb ook skype, dus dat is ook een optie

He,

leuk dat je mij gelijk weer wist van je vriendenlijst, succes met een reisgenootje zoeken,

de groeten