Reizen in augustus 2010 (reisgenoot gezocht)

Hallo iedereen,

Volgend jaar augustus ( 2010 ) wil ik een jaar gaan reizen in australie. Nu zoek ik iemand die ook rond deze tijd richting australie gaat en misschien met mij zou willen meereizen daarnaar toe. De reden dat ik op dit forum opzoek ben naar iemand is dat ik graag een auto / camper zou willen kopen om daarmee te gaan reizen / werken. De opgave om in me eentje een auto te kopen is groot. Augustus 2010 is ver weg, maar voor je het weet is het zover. Ben druk bezig met sparen en kijk er ontzettend naar uit. Ik ben 28 jaar oud en zoek iemand die net als ik wil werken en reizen met een auto / camper. Ik woon in amsterdam en ben zelfstandig ondernemer ( marktkraam: olijven en olieen ). Tevens kan ik via mijn familie iemand opzoeken in melbourne en sydney, dat is altijd leuk meegenomen.
Hopelijk is er iemand die net als ik deze plannen heb en met mij eens wil mailen over zijn plannen. Alle reactie’s zijn welkom.

Tot ziens en iedereen succes met zijn of haar reisplannen.

Groetjes

Stefan Berger

Hoi Stefan,
Jouw plannen klinken goed. Ik ben zelf ongeveer van plan om te gaan volgend jaar in juli, maar augustus zou natuurlijk ook nog kunnen. Ben ook opzoek naar een reisgenoot die eventueel ook een auto of camper wilt kopen. Ik denk dat dat het reizen een stuk makkelijker maakt (en goedkoper). Ik was wel van plan om in het begin een starterspakket te nemen, zodat je geholpen wordt met het openen van je bankrekening, sofinummer, werk zoeken etc. Ik heb een adresje in Cairns wat natuurlijk ook altijd leuk is (net zoals Melbourne en Sydney) helemaal als je daar kan verblijven met oud en nieuw!

Wat zijn je plannen verder? Wat wil je allemaal zien en doen?

Groetjes,

Tanja Herben (Haarlem)