Au pair gezocht voor NL gezin in Spanje - Marbella

Wij zijn een Nederlands gezin met twee jonge kinderen; een dochter van 4 Jaar en een zoon van 2 jaar en een derde op komst. Wij wonen sinds 2 jaar in het zuiden van Spanje vlakbij Marbella. Er is hier veel te zien, te beleven en in de zomer altijd mooi weer!

In ons gezin wordt Nederlands gesproken. Onze dochter gaat hier naar school en spreekt al redelijk Engels en een beetje Spaans. Onze zoon blijft nog thuis.

Wij zijn op zoek naar een au pair voor de zomermaanden (juli en augustus), iemand van 18 jaar of ouder die het leuk vindt om veel te ondernemen met de kinderen. Omdat het hier in de zomer heerlijk warm is zal dat veel buiten zijn bij het zwembad of het strand.
Daarnaast helpen met de kinderen verzorgen, maaltijden bereiden en licht huishoudelijk werk.
Er is een eigen slaapkamer met aangesloten eigen badkamer voor je beschikbaar.

Mocht je geïnteresseerd zijn dan horen we heel graag van je!
Groeten familie L

Beste familie L,

Ik heb jullie berichtje met enthousiasme gelezen. Ik ben Sanne de Wolf, 20 jaar oud en woon momenteel in Amsterdam. Ik studeer Bestuurs- en Organisatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit. Deze zomer heb ik nog geen plannen, en ik heb verder geen zin om in Nederland te verblijven. Daarom sprak mij jullie advertentie erg aan. Verder pas ik af en toe op mijn buurkinderen en heb ik een vast oppasadresje op de maandag en woensdag. Zelf vind ik het leuk om te reizen, te hockeyen en af te spreken met vriendinnen.

Ik zou graag wat meer informatie willen ontvangen over de werkzaamheden, periode, vergoeding enz.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Sanne de Wolf

Hoi familie L! :dag:
Ten eerste, wauw wat geweldig om te wonen in zo’n mooie omgeving! Ik las jullie berichtje en werd meteen enthousiast.

Even kort over mijzelf: Ik ben Anoeska Wonder, 20 jaar oud en woon op mezelf in Groningen. Ik heb net 1,5 jaar Sociaal Pedagogische Hulpverlening gestudeerd en ben nu opzoek naar een nieuwe leerzame uitdaging. Mijn hobby’s zijn reizen, tekenen, gezelligheid opzoeken en sporten.

Ik word altijd erg blij van kinderen. Ik vind het leuk om met kinderen te knutselen, te sporten en te spelen. Wat leuk om te lezen dat jullie dochter al een beetje Spaans spreekt, misschien kan ze mij wat leren?

Het lijkt mij geweldig om voor de zomermaanden jullie familie te komen helpen en te vergezellen. Ik heb veel ervaring met oppassen en heb ook stage gelopen bij een kinderdagverblijf. Verder heb ik in zomervakanties schoonmaakwerk gedaan. Ik ben dus bereid om te helpen in het huishouden.

Mochten jullie nog vragen hebben over mij, stuur gerust een berichtje!

Ik hoor graag van jullie

Met vriendelijke en enthousiaste groet,
Anoeska Wonder

hoi hoi wat een super plek Marbella
ik ben stefanie en ik ben 18 jaar
ik heb veel ervaring met kinderen want mijn ouders vangen pleegkinderen op thuis
ik doe ook de opleiding pedagogisch werk en loop nu ook stage met kinderen
ik zou dolgraag met jullie mee willen en lekker met de kids spelen en lekker bij het strand
mijn favo plek hoop van jullie te horen liefs stefanie

Hoi, dank voor je reactie! We hebben inmiddels iemand gevonden. Groeten

Ik ben een extraverte dame met een sterk open en positief ingesteld karakter.
Als persoon ben ik loyaal, betrouwbaar en verzorgend. Mijn dochter woont momenteel in Amsterdam. Zij volgt een studie en heb ik daardoor
weer tijd en ruimte om plaats te maken voor een verandering in mijn leven. Doordat ik jaren met kinderen heb gewerkt in foto studio’s en het verkopen van kinderkleding
is gebleken dat ik erg open ben naar kinderen, zowel kleinere als de grotere kinderen. Uiteraard ook ervaren door het opvoeden van mijn dochter die nu 24 jaar is.

Het is mij bekend dat veel bedrijven/en of families met jonge dames werkt maar… wellicht ben ik een goede aanvulling in het team als de wat oudere nanny
in de rol van moderne “oma”. Graag verneem ik of er een mogelijkheid is om persoonlijk kennis te maken. Ik ben in het bezit van een rijbewijs en heb veel ervaring met rijden
in binnen- en buitenland. Dieren zijn ook totaal geen probleem en ben ik door mijn werkzaamheden ook ervaren in de huishouding, stijlen en opvoedkundige tips wat betreft kleding etc.
Ik ben vanaf 1 Juni beschikbaar, indien eerder is dit ook te realiseren. Flexibele instelling is tevens een eigenschap van mij en ben ik bereid te willen investeren en bijdragen aan het gezin.