Au-pair gezocht voor familie in Shanghai

Beste,

Wij zijn een Nederlands/Brits gezin in Shanghai. We zijn opzoek naar een lieve au-pair die wil helpen met de opvang van onze dochters (een tweeling van 6 jaar). Het betreft de opvang na schooltijd en ook regelmatig in de avonduren.

Alvast bedankt!

Hallo Ian Bennink,
Ik heb jullie familie ook al gezien op aupair-world.nl.
Ik ben echt super geinteresseerd om bij jullie een jaar als au pair te functioneren. Mijn beste vriendin, en familie wonen ook in Shanghai. Ook ben ik zelf al een keer in Shanghai/Beijng geweest, het land heeft me zo versteld doen staan. Uw gezin spreekt me heel erg aan, de warmte en gezelligheid die jullie uitstralen. Ik hoop dat we in contact kunnen komen.
Liefs Sanne
Ps; mijn email is [EMAIL=“sanne_van_asselt@hotmail.com”]sanne_van_asselt@hotmail.com

Hoi Ian Bennink.

Ik vroeg me af of een mannelijke kandidaat ook in aanmerking komt. Ik ben een 21jarige werkzoekende Belg, momenteel op zoek naar een buitenlandse uitdaging. Ik heb enkele jaren gebabysit op twee kinderen (nu 5 en 7), en heb een jaar avondonderwijs Mandarijn Chinees gevolgd. (ook een half jaar Sinologie aan universiteit, maar dat is niet zo goed afgelopen).

mijn emailadres: arendonk1985@gmail.com

groeten

Bart

Beste,

Hebben jullie al een au pair gevonden?

groetjes Haike

[EMAIL=“Vanhandenhove.haike@hotmail.com”]Vanhandenhove.haike@hotmail.com

http://www.greataupair.com/showprofile.cfm/locatorID/630230

Hallo Ian Bennink.
Ik ben stefani moegio 21 jaar, En ik heb al eerder gewerkt als au-pair in italie(ik ben zelf ook half italiaans)En vorig jaar ben ik 3 maanden naar India geweest en heb ik daar les gegeven aan kinderen die misbruikt zijn. Voor de rest heb ik de nodige ervaring met kinderen heb ook op een kleuterschool les gegeven, ik kom ook uit een groot gezin dus ben gewend aan veel kinderen, ik ben erg reislustig en wil graag zoveel mogelijk dingen gedaan hebben in mij leven maar graag altijd in combinatie met werk/ reizen /kinderen jullie kunnen me altijd mailen zodat we meer over elkaar te weten kunnen komen. ben trouwens per direct bechikbaar en kan langer als een jaar blijven.

liefs
stefani

Beste,

Ik heb onlangs jullie advertentie gelezen op greataupair.com.
Ik ben enorm geïnteresseerd!
Zijn jullie nog steeds opzoek of hebben jullie reeds iemand gevonden?

Mvg Karissa

Verwijder

Hallo familie Bennink!

Ik ben ook zeer geinteresseerd om bij jullie te komen werken als Aupair!
Mijn emailadres: Malou_118@hotmail.com