Wij wonen in Oostrozebeke op een boerderijtje met voldoende ruimte voor een au pair. Onze kindjes zijn 1 & 2 jaar oud, voorlopig nog beide thuis. Vanaf november mag de oudste al naar de klas. Mijn vriend is zelfstandig en ik ben meewerkend in de zaak, vandaar een vrij drukke werkagenda.
Een helpend handje in ons huis zou dus meer dan welkom zijn.
We voorzien voor de au pair een eigen kamer met douche, toilet & lavabo.
We hebben heel wat diertjes, zoals een paardje, enkele honden, een kat, enkele konijntjes en cavia’s… We hopen dus een au pair te krijgen die iet of wat een dierenvriend is! Verzorging van de dieren nemen wij graag op ons, maar we willen bvb liever niet dat de au pair schrik heeft van een van de dieren…
1 like
**Beste Little Miss White, Wat een leuke advertentie! Ik zal mijzelf eerst maar even voorstellen :dag: Mijn naam is Katerina van der Waal en ik ben 29 jaar. Ik woon in Flevoland, Nederland. Ik ben een hele spontane, actieve dame die opzoek is naar een heel warm en lief gezin waar ik mogelijk veel voor kan betekenen! Ik heb altijd al een passie met kinderen en vooral voor dieren gehad! Wij hebben zelf 8 show-katten in huis :kampioen: Vroeger had ik ook veel met paarden maar helaas hebben wij er geen:paranoid: Ik breng veel liefde en gezelligheid in huis en kinderen kunnen bij mij altijd hun leuke verhalen kwijt.
Wat vind ik leuk als au pair?
Het heerlijke vind ik de band die ik opbouw met mijn (oppas) kinderen. Met mijn voormalige oppaskindje Isa werd ik grote vriendinnen die de leeftijd van 4 jaar had. Ze worden met de tijd een deel van je en je gaat ze als je eigen kinderen zien, natuurlijk wel met professionele afstand. De ontwikkeling, hun grote fantasie en speelse gedrag is erg leuk om te zien en geniet ik van de gezellige sfeer die kinderen brengen. De ontwikkeling van jonge kindjes is echt een belevenis, ik kijk graag de positieve veranderingen in het kind. Daarom ben ik blij om te lezen dat uw kindjes nog zo jong zijn:kus:
Verder vind ik het allerbelangrijkst dat ze veel liefde ontvangen en zich vertrouwd voelen zowel bij de au pair als bij de omgeving.
Ik behandel mijn oppas kinderen alsof het mijn kinderen zijn maar wel met professionele afstand zoals ik al eerder aangaf. Ik. Ik vind dat kinderen zich het prettigst in hun eigen thuis voelen en werk ik ook zelf liever op deze manier. Lijkt het u wat om eens kennis te maken? Dan hoop ik dat u op mijn bericht wilt reageren.
Het is een heel verhaal geworden maar dat komt door mijn enthousiasme!! Haha
Met hartelijke groetjes
Katerina van der Waal
**