Au Pair aangeboden Curacao oktober 2017

Hi lieve ouders & kinderen,

Enthousiast, gedreven, flexibel en per oktober dit jaar op zoek naar een nieuwe uitdaging voor (on)bepaalde tijd in Curacao! Met deze instelling zou ik dan ook graag deel uit maken van jullie gezin! Mijn naam is Cheyenne en als 25-jarige afgestudeerd Sociaal Pedagogisch Hulpverlener heb ik de afgelopen drieeënhalf jaar met veel plezier en enthousiasme kennis en (werk)ervaring opgedaan bij diverse bedrijven binnen de geestelijke gezondheidszorg (GGZ) in Nederland. Echter blijft een ding knagen… werken in het buitenland. Een nieuwe uitdaging - op een eiland waar ik me onwijs thuis voel - en waar ik graag mijn liefde voor de zorg blijf uitoefenen, maakt dat ik de knoop heb doorgehakt en per augustus dit jaar mijn baan in Nederland zal opzeggen.

De werkervaring binnen de GGZ heeft ervoor gezorgd dat ik tegen een stootje kan, erg zelfstandig ben ingesteld, diverse verantwoordelijkheden op mij kan nemen, grenzen kan stellen en mijn eigen grenzen blijf verleggen. Ik ben daarnaast gewend structuur, duidelijkheid en een prettige en veilige (woon)omgeving te bieden. Daarnaast vind ik het fijn te stimuleren en motiveren in de ontwikkeling. Ik ben een actief persoon en altijd in de weer. Ik houd van sporten, fotograferen, koken en bakken, film/serie kijken, zwemmen en ga graag op pad.

Ondanks ik mijn werkervaring voornamelijk binnen de GGZ heb opgedaan met (jong)-volwassenen, heb ik daarnaast ook een korte periode op diverse groepen gewerkt met kinderen/jongeren met een licht verstandelijke beperking, gedrags- en hechtingsproblematiek die beperkt sociaal redzaam zijn. Ik ben een leergierig, hardwerkend persoon en ontplooi mijzelf graag op diverse vlakken tot het uiterste. Wanneer ik mijzelf zou moeten omschrijven zou ik zeggen dat ik lief, geduldig, zorgzaam, betrouwbaar en secuur ben ingesteld. Ik vind kinderen erg leuk en zou graag een grote zus voor ze zijn! :slight_smile:

Nieuwsgierig en wilt u meer over mij weten? Stuur gerust een berichtje cc.pattiradjawane@gmail.com