hoi,
Door de aswolk is mijn weekend naar fez niet door gegaan, nu hebben ze de 150 euro voor de riad eraf gehaald omdat we niet hebben afgezegd dat kon ook niet want we wisten het pas vrijdag ochtend. We zouden om 10.00 vertrekken.
We hebben wel een reisverzekering maar ik denk niet dat we het daar van terug krijgen omdat we nog niet onderweg waren weet iemand een andere manier. We hebben via booking .com gereserveerd.
Vervelende situatie. Ook ik stel me de vraag wie er nu “aansprakelijk” gesteld gaat worden voor eventuele opgelopen schade, want het gaat om een natuurfenomeen en dat is altijd lastig. Beste is om eerst even gewoon naar je verzekeringsmakelaar te bellen denk ik en even na te vragen wat zij voor je kunnen betekenen. Ik vrees er wel een beetje voor eerlijk gezegd… Wat heb je trouwens met je tickets gedaan? Neem aan dat je deze wel gewoon hebt laten omboeken meteen of …?
Hoi
Wat vervelend, inderdaad even de reisverzekerings maatschappij bellen. Verder is er denk ik weinig wat je kan doen. Misschien kan je het Riad mailen en het uitleggen maar zij staan natuurlijk in hun goed recht toch het geld in te houden ondanks dat dat natuurlijk lullig is voor jou.
laat je ons weten hoe het afgelopen is? succes in iedergeval.
Groetjes Lotte
Het geld van de riad krijg ik niet terug van de verzekering het geld van de ticket riyan air hebben we terug gevraagd omdat het lastig is om nu een andere datum te boeken.
Mijn vriendin heeft de riad gemaild om te vragen of ze maar 1 nacht willen rekenen en anders of we een andere keer dit jaar kunnen terug komen.
We willen nog wel terug moeten even kijken wanneer.
Bedankt voor jullie reacties alexandra