Ik ben van plan om vanaf half November tot half December naar Argentinë te gaan. Mijn plan is om om enkele dagen Buenos Aires te verkennen met misschien een daguitstap naar Montevideo alvorens richting Patagonië te trekken voor de O of Q-trek. Voor of na de trek zou ik ook enkele dagen in El Calafaté en El Chaltén willen verblijven voor respectievelijk oa de Perito Moreno Glacier en Mt. Fitz Roy.
Als laatste stop staat Bariloche op het menu voor ik mijn weg terug naar Buenos Aires en nadien huiswaarts (België) maak.
Langs deze weg wou ik eens horen over er nog iemand is die tijdens November-December richting Argentinië trekt ?
Ik ga ongeveer dezelfde route doen als jij, ik wil in Patagonie de w-trek gaan wandelen. Ik ben er waarschijnlijk in de eerste helft van november, de 24e vlieg ik namelijk terug.
Ik heb lang getwijfeld tussen de de W en de andere maar ik lees heel vaak dat de W-trek veel volk trekt en dus heel toeristisch aanvoelt. Dit duwt mij meer in de richting van de O.
Ondertussen heb ik mijn vakantie geregeld op het werk en voorzie ik rond de 15de november aan te komen in Buenos Aires. Tegen dan ben jij misschien al bezig met je trek.