Ik weet dat het nog lang geen april 2012 is, maar toch de vraag of er misschien mensen zijn die dan ook willen gaan reizen in australie…
Ik ben Arjan, 25 jaar, en ben van plan om een tijdje het werkleven hier achter me te laten… Om in australie de combinatie werken, reizen te gaan doen… Ik zit een beetje te dubben over de lengte van dit avontuur, 6/8 maanden of misschien wel een heel jaar…
Als er mensen zijn die ook plannen hebben, zou ik graag in contact met jullie willen komen om eens te brainstormen, en misschien eventueel reisgenoten worden;)
Ik zit een beetje in diezelfde situatie, met dat verschil dat ik het werkleven sinds kort al achter me heb gelaten. Mijn plan is om in februari/maart te vertrekken voor ongeveer 9-10-11? maanden. Ik moet zeggen dat ik momenteel nog helemaal in de beginfase van de planning zit, dus ik heb nog niet heel veel concreet bedacht. Mijn emailadres is [EMAIL=“ronald_kalis@hotmail.com”]ronald_kalis@hotmail.com
Ikzelf zit ook in de beginfase met plannen… maar ik kan echt pas half april weg ivm 2 huwelijken van vrienden wat ik anders moet missen. Daarna is mijn agenda zo goed als leeg en kan ik dus makkelijk een jaar weg…
Hee arjan,
Ik wil eind april begin mei vertrekken.
Maar ik kan maar 3 maanden reizen en ik begin aan de oost kust;) brisbane en dan naar beneden.
Als enige idee waar je zelf wil beginnen?
Ohja mijn plannen zijn wel enigzins gewijzigd. IVM een tijdelijke functie nu ga ik ook pas begin mei weg. Mijn plan is echter nog wel om ook 1-2 maanden Thailand/Cambodja/Vietnam te pakken. Ik weet alleen nog niet of ik daarmee ga beginnen of mee ga eindigen
Ik wil de oostkust sowieso helemaal meepakken ja, maar of ik in melbourne/sydney of juist zoals jij in brisbane wil starten daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Dat klinkt leuk!!!
Ik ben 23 en als het goed is eind januari afgestudeerd, dan nog een beetje sparen en eind maart/ begin april zou ik ook willen gaan.
De oostkust wil ik zowiezo gaan doen, misschien kunnen we een keer mailen en samen brainstormen! Mijn emailadres is: Ingridje_88@hotmail.com
Ik vetrek 16 april naar australie toe ik reis met travelactive.nl die kant op met een groepreis maar ik zoek wel een reismaatje voor die tijd nog.
Ben 23 jaar. En ben sinds september afgestudeerd. En wil er gewoon lekker tussen uit reizen en werken enzo. Camper eventueel kopen in Sydney en lekker rond rijden door australie alles zien alles bekijken.
Mocht je meer info over me willen weten of contact met me willen opnemen kan je me altijd mailen.