April 2011 naar Z-A, waar naar toe en met welke groeps- of singlesreisorganistatie?

Hallo,

In april 2011 wil ik graag op vakantie. Omdat vrienden allemaal voorzien zijn van een partner of alleen in de vaste vakanties weg kunnen wil ik graag met een groeps- of singlesreis op vakantie gaan. Omdat ik dan toch met een groep ga, leek het me slim om dan meteen een land aan te doen wat anders toch minder alleen of met z’n tweeen bereisbaar is. En daarom is mijn oog op Zuid Amerika gevallen.

Ik ben al een tijdje aan het kijken wat het beste is qua reistijd en daar kom ik nog niet echt aan uit. Ik heb gehoord dat Ecuador erg mooi is, maar volgens mij zit ik niet in de juiste tijd in april. Mexico trekt me niet zo, en Argentinië is vaak te duur.

Wie kan me advies geven over waar ik heen zou kunnen gaan in april?

En wie heeft ervaring met groeps- of singlesreizen en daar tips over? En weet iemand of dat je beter (of juist niet) met een internationaal gezelschap kunt reizen?

Groetjes Els

hallo Els,

Dat zijn een hoop vragen bijelkaar.
Maar wat wil je, wat zoek je?
Hou je erg van natuur of juist van cultuur, of van beide?
Ik heb ervaring met diverse organisatie van groepsreizen (ook internationale), maar elke reis is weer anders.
Ligt ook aan de reisleider en aan je medegroepsgenoten.
Je geeft aan zuid-amerika maar je hebt het ook over Mexico.
Heb je al gekeken op de forums van Costa Rica, Nicaragua en Panama?
Ook is er een forum over diverse reisorganisaties, misschien dat je daar ook nog iets aan hebt.
Succes.

gr, Cella