4 weken naar Zuid- of Midden-Amerika

Wie heeft er zin om ongeveer een week of 4 naar zuid of midden Amerika te gaan, maar ook geen zin heeft om alleen te gaan? :slight_smile: Augustus/September zou wel een mooie tijd zijn.
Heb eigenlijk nog geen plannen, behalve dat ik wel die kant op wil. Ideeën zijn welkom :smiley:
Over mezelf, ik ben Sjoerd, 25. Ben vorig jaar al in Peru en Bolivia geweest en dat beviel me best. Daarvoor ook nog 2 jaartjes Australië gedaan :slight_smile:

Anyway, geïnteresseerden kunnen me mailen: [EMAIL=“postvoorsjoerd@gmail.com”]postvoorsjoerd@gmail.com

Iemand nog op zoek, voor september?

Hi!.. Jaa ik! :smiley:

Komt omdat ik de lastminute-vakantie planner ben’:wink:
Probeer ieder jaar een mooie reis te maken, dit voorjaar ben ik 4 wezen in Tanzania geweest en dit najaar (lees laatste week van augustus tot 3e week september) wilde ik samen met een vriendin de transmogolie-expres nemen, maar had waarschijnlijk iets eerder moeten beginnen met visa aanvragen en dergelijke ( in ieder geval mijn travelmate heeft de hoop opgegeven :S en verzet naar volgend jaar voorjaar)… ben dus nu op zoek naar een andere vakantie bestemming. Samen met iemand reizen is toch altijd leuker en zat zelf onder andere te denken aan Mexico & Guatemala of Argentinie…
Heb verder gereisd door Peru, Canada, Thailand, Namibie & Botswana, Gambia en Egypte. Ben 25 jaar en ben sinds enkele jaren aan t werk. Reis graag een beetje relaxed, zonder definitieve plannen ( heb een allergie voor uitgestippelde routes, met data’s en tijdstippen incl. boekingen…whaah!:S…please ik heb vakantie! ;D ), met in grote lijnen een ideetje van welke plekken ik graag zou willen bezoeken en hoe dat in te passen valt.

Laat maar horen of je nog steeds op zoek bent naar een travelmate en wat je plannen zijn…!..
mijn email: [EMAIL=“marielleve83@hotmail.com”]marielleve83@hotmail.com

cheers,
Marielle

P.S zag op de klm wel een interessant ticket: Duesseldorf-Mexico city (vice versa) voor 422 EUR vertrek eind augustus retour rond 19 september ( nog op verschillende vertrek en retour data beschikbaar)…

grtjs,
marielle

ehh mag niet liegen … :wink: … t is 443 EUR . En ik zal ophouden met je te spammen.

:slight_smile: byebye

Hey Sjoerd, wil je persee in Augustus/September gaan? Of sta je eventueel ook open voor een andere datum? Ik zat te denken aan t najaar, of liefst einde van het jaar!

Het wordt waarschijnlijk eind september, i.v.m. werk. Te laat in het jaar wordt ook weer lastig.

Oke

Ha Stue/Sjoerd,

Had je 7 juli een mail gestuurd, geen reactie op gehad…?
Ik ben vanaf eind september t/m eind oktober (dus een week of 4) in Nicaragua, Costa Rica, Panama.
Laat maar weten als je daar dan ook bent/heen wilt.
groeten Angelique