Hoii
Ik heb een vraag!Zijn er mensen die weten hoe ik aan een appartementje kan komen voor eind van deze maand.
Ik heb alleen een ticket geboekt en wil zelf wat zoeken.Nouja mn vriend was met iets bezig om te reserveren maar hij weet niet zeker of het door kan gaan.Vandaar dat ik aleen een ticket heb…
Ik heb wel wat sites gevonden van appartementen in en nabij bodrum maar vind het moeilijk.Normaal gaat het via reisorganisaties.
Heeft iemand van jullie mischien tips of ervaringen met zelf iets reserveren?of mischien internetsites?Of mischien goede ervaringen?
Alles is welkom!!
Hoi allemaal, ook ik wacht met spanning op reacties op bovenstaand bericht. Wil in juli naar Marmaris om m’n liefste eindelijk weer te zien en wil graag een appartement huren dit keer, hotel vind ik wat minder ivm de privacy. Graag hoor ik of iemand tips heeft. Ik heb een beperkt budget en ik vind het opvallend dat de kosten voor 1 persoon behoorlijk hoog liggen tov 2 personen.
Gr.
Sunshine
hoii,
je moet eens wat appartement namen opschrijven van reisorganisaties.En dan die namen googelen in het turks.Dan krijg je vaak de website van dat appartement.Deze kun je dan boeken zonder organisatie.Scheelt veel vind ik…