Uw eigen droomhuis in Turkije

Goede en goedkope appartementen aangeboden, eventueel gemeubileerd vanaf € 38.000,00, niet beleggen maar gewoon eigendom, en het hele jaar door lekker wonen in mooi Turkije. Kijk op onze website www.droomhuisturkije.eu en of neem contact met ons op via onderstaand mailadres.
[EMAIL=“droomhuisturkije@live.nl”]droomhuisturkije@live.nl

:vak02:

Is dit gebied het enige gebied?

Of komen er in de nabije toekomst nog plaatsen bij.
Ik zoek iets in de provincie Izmir

Wij zouden uitkijken naar iets in Bodrum - turgutreis

Hoi, mijn naam is Ralph en ik en mijn gezin gaan ons vanaf mei 2008 vestigen in Bodrum. Mijn vrouw is afkomstig uit Istanbul en heeft de afgelopen 3 jaar in Nederland gewoond en gewerkt. Ik ga mij in Bodrum bezig houden met het Beheren en Verhuren van Prive huizen op het schiereiland Bodrum. Dus mochten jullie prive grootgrond bezitters of toekomstige interesse hebben in mijn diensten, ik ben er voor jullie. Op www.bodrum-estatemanagement.com en www.bodrum-villarentals.com kunnen jullie alles lezen.

Wij hebben al een eigen huisje, in Dalyan, Ortaca, Mugla.
Is te huur!
www.villa-esra.com.

Als iemand in de regio van Dalaman iets zoekt, dan heb ik nog wel een betrouwbaar bureau voor je. Aangeloten bij Turyap (= soort NVM).

Heb er zelf geen enkel belang bij; ben zogezegd een onafhankelijke tussenpersoon voor die regio. Wil er overigens ook niets aan verdienen, hoor. Flesje wij of “dank je” is genoeg. Mag graag mensen opmerkzaam maken op dity mooie stukje Turkije!

Henri

Hallo,

Wij gaan volgend jaar verhuizen naar de omgeving Bodrum. Mijn man woont sinds 11 jaar in Nederland, en wil daar zijn eigen bedrijf gaan starten. Hij heeft hier in NL in de bouw gewerkt, en is een ervaren loodgieter. We willen daar een bouwbedrijf gaan starten. Dus als er iemand is die een ervaren bouwer die vloeiend NL en Turks spreekt kan gebruiken, dan horen we dat graag! Website hebben we nog niet, die gaan we maken wanneer we precies weten wanneer we gaan vertrekken.

Groet,
Caroline

Hallo,

Als jullie iets zoeken aan te kopen in Bodrum omgeving Turgutreis moet je alleen opletten dat je koopt in het gebied in Turgutreis waar buitenlanders kunnen kopen. In turgutreis zijn bepaalde woonwijken alleen voorbehouden aan turken. Dan kan je daar alleen kopen als je een turkse Ltd opricht.
Meer inlichtingen over een woning aankopen in die streek of op een andere plaats in Turkije, vraag vrijdblijvend inlichtingen.
Ik ben zelf een belgische weduwe die hier reeds in Kusadasi 12 jaar woon en een belgisch-nederlands makelaarskantoor heb opgericht 1O jaar geleden met een turkse partner.
We hebben ook een grote keuze van woningen en appartmenten in Bodrum en omgeving. Ook in Turgutreis.

vriendelijke groeten uit kusadasi,
Franka

[EMAIL=“francoisevanhaesebrouck@hotmail.com”]francoisevanhaesebrouck@hotmail.com mijn prive mailadres waar je met al uw vragen terrecht kan.
www.immoturk.com onze website. Maar met vragen mail me persoonlijk.Op mijn kantoor spreken ze alleen turks en engels en ikzelf ben weinig op kantoor daar ik heel veel onderweg ben in Turkije.

Hallo,

Ik woon sinds 12 jaar in Kusadadsi en heb een belgisch-nederlands makelaarskantoor in Kusadasi sinds 10 jaar.
www.immoturk.com

We kunnen U zeker helpen zoeken in de streek van Izmir. Kusadasi ligt maar op 9O km van Izmir. We hebben er goede contacten en helpen graag gericht zoeken in jullie budjet.
Mail me persoonlijk en ik kan jullie op al jullie antoorden en vragen helpen.
[EMAIL=“francoisevanhaesebrouck@hotmail.com”]francoisevanhaesebrouck@hotmail.com

Groetjes uit Kusadasi,
franka