Goedkoop appartement gezocht voor 2 turkse vrienden!!

Hallo allemaal,

Voor 2 turkse vrienden ben ik op zoek naar een goedkoop appartement op basis van logies voor ongeveer 3 maanden.
Op het moment hebben ze al een appartement maar die is helaas niet meer betaalbaar.

Wie heeft er een tip voor hun?

Alvast bedankt!

Het gaat om een appartementje in Marmaris…

De plaats was ik even vergeten erbij te zetten, en dat lijkt me nou net het belangrijkste:laugh: !

ik zag dat er bij app. karatas nog een app. te huur was, weet niet wat het kostte! En heb nog een app. gezien dat moet goedkoop zijn want vrienden van mij verblijven daar en hebben geen riant loon. daar krijg je even een routebeschrijving van want weet de naam niet. komt die.

de hoofdstraat van marmaris, ter hoogte van dost, ocaktan.
voor mac donalds de straat naar achter inlopen, eerste straat rechts, rechtdoor en dan links en dan meteen rechts. dat is een goed app.
anders zou je het even moeten vragen aan Halifi van Cream Irish bar, die woont daar. Ook in de bazaar zijn nog appartementen, dat zou je in principe kunnen vragen aan Zekie van Bachus restaurant.

Je vrienden zouden met hun contact op kunnen nemen, gewoon even vragen, ik weet niet waar ze werken, anders zou ik een vriend van me kunnen vragen wat de kosten zijn van het verblijven in het appartement waar hij zit, en dan kan hij ze misschien helpen.
ook de baas van Karatas appartementen heeft nog appartementen vrij, zoals ik al zei, maar heeft ook nog een paar nieuwbouw staan, misschien als die niet snel verkocht worden dat ze daar tijdelijk kunne blijven.
Dan zouden ze even contact op moeten nemen met Mahmoet,of met Serkan.

ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben.

Groetjes