Appartementen Maison De La Mer, Port Elkantaoui

Hoi,
Over 2 weken vertrek ik voor een weekje naar Tunesie. We hebben een appartement (studio) in Maison de La Mer? Wie weet iets meer over dit complex? Is er ook een disco? Kan ik geld pinnen?
Graag reactie !
Joke Vervat

Hallo Joke,

Port El Kantaoui is een kunstmatig aangelegde haven 10 km ten noorden van Sousse.

Ze hebben om de haven appartementen gebouwd (Maisons de La Mer) en een paar jaar geleden hebben ze een nieuw gedeelte (Maisons des Jardins) ernaast gebouwd.
Het zijn leuke, eenvoudige appartementen en studio’s. Probeer een appartement aan de haven te krijgen, dan heb je een geweldig leuk uitzicht. Neem wel een paar extra handdoeken mee.

Je vindt hier een heleboel restaurantjes, terrasjes en winkeltjes. In tegenstelling tot bv Sousse, heb je hier vaste prijzen (prix - fixe) zodat je hier niet af hoeft te dingen (zie ook op het Djerba-forum: afdingen).

Ook is er een Magasin General, waar je voor je dagelijkse boodschappen terecht kan.

Discotheken vindt je in de grote Hotels of in Sousse (Samara en Marocana).

Voor wat betreft het pinnen: bij iedere bank kan je pinnen, dat is geen enkel probleem. Ook in het complex is een bank aanwezig.

Mocht je verder nog vragen hebben, stuur gerust een berichtje.
Ik wens je in ieder geval een heel fijne vakantie !!!

Groetjes,
Pittie

Hoi,

Kan er iemand de prijzen hiervan zeggen en waar je dit kan boeken.

Alvast bedankt.

Sylvia

Hallo Silvia,

Appartementen Maisons de la Mer kun je via de meeste Nederlandse en Belgische Touroperators, die bestemmingen in Tunesie hebben, boeken.

Ook kun je als je dat wilt zelf rechtstreeks boeken via hun eigen site:

http://www.portelkantaoui.com.tn

Of dit voordeliger is, dat weet ik niet, dan moet je zelf maar een prijsvergelijking maken.
Via een Touroperator heb je meestal een pakketreis incl. vlucht.

De prijzen die op de site van Maisons de La Mer worden genoemd zijn “richtprijzen”, ook hier kun je in het voor- en naseisoen over onderhandelen.

Veel succes !

Groetjes,
Pittie