Ik ben van plan om samen met mijn vriend deze zomer naar Hotel Golf Residence in Port El Kantaoui te gaan. Is er iemand die dit hotel al eens bezocht heeft en mij er meer over kan vertellen?
Verder nog een vraag: bij de reisbureaus wordt mij verteld dat Port El Kantaoui leuker is om te verblijven dan Sousse omdat daar 's avonds meer te beleven zou zijn, is dit ook zo? We hebben namelijk ook een aantal hotels/appartementen in Sousse gezien die ons erg aanspreken.
Kortom: wij komen er niet helemaal uit en kunnen niet beslissen: wordt het Sousse of Port El Kanaoui?
Over het hotel kan ik je niets vertellen, dat ken ik niet persoonlijk.
Verder nog een vraag: bij de reisbureaus wordt mij verteld dat Port El Kantaoui leuker is om te verblijven dan Sousse omdat daar 's avonds meer te beleven zou zijn, is dit ook zo? We hebben namelijk ook een aantal hotels/appartementen in Sousse gezien die ons erg aanspreken.
Port el Kantaoui is een havenplaatsje met heel veel appartementen, terrasjes en restaurantjes waar het 's avonds heel gezellig is. Het is er wel súper toeristisch. De hotels liggen allemaal buiten Port el Kantaoui.
In Sousse heb je ook terrasjes en restaurantjes, maar daar zit je meer in het stadse leven, lekker gewoon tussen de Tunesiers die er wonen en werken.
Sousse heeft ook een erg mooie boulevard waar terrasjes te vinden zijn.
Het is een kwestie van smaak en waar je zelf de voorkeur aan geeft !
Port el Kantaoui is inderdaad erg toeristisch maar wel gezellig vind ik. Ook vind ik het strand daar mooier dan in Sousse. Ook heb je er op het strand minder last van verkopers dan in Sousse. Het is natuurlijk erg persoonlijk. Het hotel ken ik verder niet van binnen maar het ligt wel tegen het haventje aan, dus overal dicht bij.