Tunesie Deze Zomer

Hallo allemaal, ik ben Lara ik ben 16 jaar. Wij willen (mijn ouders en ik) deze zomer naar Port el Kantoui in Tunesie. Naar de appartementen Maisons de la Mar, ik ben daar al eens geweest en toen vonden we het erg leuk. Nou heb ik een paar vraagjes:

1. wie zijn er wel eens hier geweest en zijn het leuke appartementen en is het dorpje leuk.

2. is er een supermarkt of zoiets in de omgeving?

3. Hoe duur kost het eten of een terrasje ongeveer?

4. zijn er verder nog belangrijke dingen zoals vaccinaties enzow…

Als iemand 1 of meer antwoorden weet wil je dat dan please hier neerzetten?!

xxx Lara

Hoi Saar, ik ben al een paar keer in maisons de la mer geweest. Mij bevalt het erg goed, maar reken er wel op dat ze niet heel erg luxe zijn. Zo is er geen airco en in de zomer kan de temperatuur dus flink oplopen. Ze liggen wel erg mooi. Vlak bij het strand, zwembad en haven met alle restaurantjes en winkeltjes,. Dat is dus vast leuk voor je. Het is dus verder geen “echt”" dorp, maar een toeristendorp. Geen bewoners dus maar toeristen en alle voorzieningen die daarvoor nodig zijn. Gelukkig komen er de laatste jaren ook wat Tunesische mensen naartoe. Verder is het voor een luiervakantie prima te doen en vandaaruit zij n ook allerlei bezienswaardigheden te bezoeken. Ik wens je er veel plezier.