Appartementen Karakas

Kent iemand appartementen Karakas in Marmaris? Ik ben op zoek naar informatie over de exacte ligging (aan de hoofdweg, dichtbij de boulevard [strand], dichtbij barstreet enz.), de kamers zelf natuurlijk, is het als logies-ontbijt of alleen als logies te boeken, bij welke goede reisorganisaties (anvr, sgr) is Karakas te boeken en heel belangrijk waar kan ik plaatjes vinden of kan iemand mij foto’s sturen. Op vakantiereiswijzer heb ik al goede reacties gelezen, maar veel anders dan dat is er niet te vinden op internet. Wie helpt mij??

Groetjes, Ellen

ps: ben al eerder in Marmaris geweest. Weet waar de hoofdweg, bazaar, barstreet enz. zijn. Toen verbleven we in hotel Lidya.

bij arke, maar staat nu niks op een site erover.

Naam Appartementen Karakas
Land Turkije
Streek Egeische Kust
Plaats Marmaris
Sterren
Hotelcode AR
Ligging
centraal, op ca. 350 m. van het strand
op ca. 550 m. van het oude centrum
in de directe omfeving van winkels, bars en restaurants
op ca. 50 m. van een minimarkt
Dolmus-halte voor de deur

Faciliteiten
receptie
liften
lounge met grootbeeld-tv
bar
overdekt terras
à la carte restaurant
zonneterras
ligstoelen
parasols
zwembad
kinderbad
pool-/snackbar

2-kamer-appartement
woon-/slaapkamer
airco
telefoon
kitchenette
badkamer met bad/douche, watafel en toilet
slaapkamer
balkon met zitje
max. 4 personen

Bijzonderheden
de appartementen worden gerund door de familie Karakas en zijn een absolute aanrader indien u van typische Turkse gastvrijheid houdt

deze info komt van www.hotelpagina.nl ( staat een kleine foto op van de appartement met zwembad)

k wist het alleen van arke dat die ze het hebben. Oad heeft het niet en jongeren reizen gogotours ook niet
ik hoop als je hier wat aan hebt

groetjes besmile

Bedankt besmile! Verder NIEMAND die iets over deze appartementen weet??

Wat ik er nog van weet, we hebben er eens koffie gedronken toen we op de markt waren.

Vanaf het app tot het strand is misschien 5 min lopen, als je rustig aan doet.
Naar het centrum(lees Tansas) ong 10 min lopen, en wij lopen langzaam :wink: !!

Het ligt aan de donderdagmarkt, op het einde vanaf het centrum gezien. Als je aan het einde van de markt, bij een pleintje met tuin in het midden, rechts aanhoud kom je aan het einde van de mark en daar op de hoek links ligt het app.

Zag er keurig uit, zwembad wat klein, vonden wij.

Succes
Annemiek

Hallo Ellen,
Je schrijft: ik ben al eerder in Marmaris geweest en weet, waar de hoofdweg is.
Dan zal ik je wat vertellen over Karakas.
4 jaar geleden, toen Karakas gebouwd werd, ben ik er binnen geweest.
Het was nog niet helemaal klaar (nog geen meubels) maar verder was keuken en badkamer wel klaar. Het zijn echt hele mooie appartementen. Inderdaad is het zwembad niet zo erg groot, maar de zee ligt op ong. 150 meter afstand.
Ik neem aan, dat je weet waar het standbeeld van Ataturk is. Op de grote kruising bij het centrum. Als je vanaf dat beeld de hoofdweg oploopt (dat is de boulevard met de grote palmen) krijg je na ongeveer 250 mtr. een stoplicht. Dat is ong. op de helft van die boulevard, voordat die splitst in hoofdweg en strandboulevard.
Bij dat stoplicht ga je rechtsaf, steekt een straat met nog een stoplicht over en dan ligt Karakas aan de rechterkant.
Vanaf de boulevard is dat ong. 150 mtr.
Ik hoop, dat ik je hiermee iets heb kunnen helpen.

Groetjes…Ans

Hoi Ellen.
Dit heb ik tot nu toe voor je gevonden.

Groetjes…Ans

Hartstikke goed!ziet er goed uit en lijkt me erg leuk, bedankt voor jullie reacties! :slight_smile: