Appartement Karakas in Marmaris

Hallo iedereen:biggrin:

Zijn er hier ook mensen die helemaal weg zijn marmaris?
Ik ben zelf al 5 keer in het apartment karakas geweest, was echt elke keer super leuk. ik ben benieuwd of er op dit forum nog meer mensen zijn die hier zijn geweest of het kennen. of misschien een leuke vakantie liefde er aan over gehouden als ik :slywink: .

Groetjes,
Stephanie

Hoi,
Ook ik ben helemaal weg van Marmaris. Ga er dinsdag voor de 11e keer naartoe. Apt. Karakas ken ik wel. Heb er nooit gelogeerd, maar weleens daar iets gedronken/gegeten en zo. Zit op een leuke plek in Marmaris, lekker centraal.Paar jaar geleden werkte daar een goeie kennis van me. Die werkt nu alweer een poosje ergens anders. Misschien ken je hem wel. Vedat?
Nou ja, misschien ga ik er volgende wel weer eens een bakkie doen. Moet ik nog de groeten doen aan iemand?

He Mischou welkom op dit forum. Nou je bent hier goed terechtgekomen hoor. Ook ik ben helemaaaaaaaal weg van Marmaris. Ik ben er nu 3x geweest en ik verblijf altijd in Otel Balim. Kan ik je zeker aanraden voor het geval dat je een x iets anders wil proberen. Ligt aan de Hoofdstraat en binnen 3 minuten ben je op het strand. Ben ook vaste klant van Restaurant Dost. Zeer goed eten en leuke jongens daar.

Gr Rachel

zal ik in gedachte houden :slight_smile: heb je een vriend daar of ben je gewoon helemaal weg van de plaats of de sfeer ?:teeth:

hoi!
deze zomer zat ik in karakas :slight_smile:
Marmaris is geweldig! Ben der nu al 7 keer geweest
en volgend jaar zeker weer!

en was het leuk?ik ben er deze zomer twee keer geweest en ze hebben echt nog nooit zo’n leuk personeel gehad als dit jaar :unibrow:.
was echt suuuuuuuuuuuuper.

Haha, ik ben niet vaak in het appartement geweest, heb er ook nooit gegeten ofzo, dus het personeel ken ik niet.
Maar het was wel een mooie kamer, schoon en leuk uitzicht!
Ik wil zo graag terugg! :frowning:

ik ook al, maar het schijnt daar nu ook niet zo’n prachtig weer te zijn dus daar zullen we ons maar mee moeten troosten :slight_smile: